Volgers

maandag 10 november 2014

Kerstchallenge

Goedemorgen allemaal,
We beginnen lekker op stoom te raken met de kerstkaarten. Ik heb maar eens een oude liefde ter hand genomen. Borduren op kaarten. Vroeger heel veel gedaan, en doordat er zoveel andere leuke dingen kwamen, is het een beetje in het slop geraakt.
Maar omdat ik dit jaar eigenlijk geen nieuwe materialen wil aanschaffen, en er nog heel borduurgaren en patronen liggen, is de keus snel gemaakt. En ik moet zeggen, het weer echt verslavend.
Heerlijk gewoon, de kleurtjes en patroontje uitzoeken, en dan zorgen dat het bij elkaar past. Ik geniet er weer helemaal van.
Ik heb werkelijk geen idee van wie het patroontje is. Het plaatje is hetzelfde als de kaart van gisteren, en komt dus bij de Action vandaan. En het borduurgaren komt uit de grote voorraad.
Ik denk dat er wel meer geborduurde kaarten langs gaan komen, want het is wel weer heel erg leuk om te doen.

Deze kaart doet mee aan de challenge's bij:
Ons Borduurkaarten
Blog

Beccy's Place

12 opmerkingen:

  1. Hallo Cora
    Wat leuk dat je ook aan het borduren bent geslagen.
    Je kaart is prachtig, mooi geborduurd met prachtige hoekjes.
    Dank je wel voor het meedoen aan Ons borduurkaartenblog en graag tot een volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook leuk om te borduren. Jammer dat het mij niet goed meer lukt. Ik ga het zeker nog eens proberen, want ook hier veel garen.
    Leuke kaart is het geworden. Cora!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Your card is wonderful Cora, and the embroidery is beautiful. I really like the built up circular images of Santa Claus too. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kerstborduurtje heb je gemaakt Cora - helemaal super gedaan en op naar de volgende ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! En hoe doe je het eigenlijk? Leg je een patroon op een kaart en prik je dan de gaatjes van het patroon op de kaart?
    Ik heb het nog nooit gedaan...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Cora. Borduren en zo'n piramideplaatje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is marvellous Cora. Great stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan en leuk bij elkaar gezocht. Heerlijk om zo weer iets te herontdekken. Ja er is zoveel leuks om te doen...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cora, prachtig gemaakt, heel leuk patroon! Leuk dat je je oude liefde weer hebt opgepakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cora,

    Een mooie kaart en erg mooi geborduurd. Bedankt voor je deelname aan Ons Borduurkaartenblog,
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie borduurkaart en ook zulke mooie kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cora wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.