Volgers

zondag 9 november 2014

Kerstkaart KIC

Goedenavond allemaal,
Ik heb hier weer een kerstkaartje voor jullie.
Er is een challenge op het KIC-blog, een kaartje in niet traditionele kleuren.
Laat ik nu net een kaartje klaar hebben.
Het achtergrondje is eerst geel gemaakt met de TeGekkeKrijtjes, daarna door de embossingfolder gehaald. En het geemboste is gekleurd met lichtblauw en een vleugje donkerblauw.
Het plaatje komt uit een kerstballenboek van de Action.
Ik ben benieuwd of dit is wat ze bedoelen, met niet traditionele kerstkleuren. Ik ga ieder geval een poging wagen.

Deze kaart doet mee aan de challenge's bij:

Beccy's Place

KIC

7 opmerkingen:

  1. Grappig, dat strikje, Cora! Leuke kaart en nu maar winnen!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another beautiful card Cora, well done! I love the pretty embossed background on this one, the snowflake design is lovely. I like how you inked it a little bit to help make the snowflakes more obvious. Great choice of colours!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Cora!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor Cora dit is inderdaad wat we bedoelen. leuk dat je mee speelt met KIC.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora!

    Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.