Volgers

donderdag 11 december 2014

Kadootje voor een tante

Hallo allemaal,
Tussen het maken van de kerstkaarten door, ben ik ook nog met een ander project bezig geweest.
Een tante van mij was pas geleden jarig. En omdat je het eigenlijk altijd koud heeft, heeft ze een dit jaar een warm kadootje gekregen.
Ze was van het voorjaar helemaal weg van één van mijn omslagdoeken. Dus de keuze voor kadootje was deze keer niet zo moeilijk.
Ik heb voor deze omslagdoek het Fennagaren van de Wibra gebruikt, en de Southbay als patroon.
Tantelief heeft hem inmiddels gekregen, en als ik het goed heb begrepen woont ze er bijna in. Een succes dus.

8 opmerkingen:

  1. Dan heeft ze het vanaf nu niet meer koud! Wat een mooie stola, Cora!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Kan ik goed geloven... ziet er prachtig uit in mooie kleuren. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden! Kan mij errug goed voorstellen dat ze erin woont :D .
    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit Cora. Leuk dat je kado zo in de smaak is gevallen en je tante er veel plezier van heeft.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige omslagdoek Cora,
    mooie kleuren en super dat ze er zo blij mee was,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooi cadeau voor je tante!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hebt je heel mooi gemaakt en fijn voor jou dat ze hem leuk vond.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is lief en attent van je zeg om je tante een doek te geven. En als je dan hoort dat ze er zo wat in woont....daar doe je het voor! Ziet er ook prachtig uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.