Volgers

dinsdag 16 december 2014

Suprise's en kadootje

Hallo allemaal,
Ik had jullie nog beloofd om te laten zien, hoe Dick zijn suprise geworden was.
En omdat we toch bezig waren, heb ik het gedicht ook maar gekalligrafeerd. Ik vond dat er wel bij passen. En zo komt mijn cursus ook nog eens van pas.
En degene die hét kreeg, was er erg blij mee.
En dit zijn foto's van Dick zijn suprise. Echt heel leuk gedaan. Een tafeltennistafel. En in een van de poten zat zijn kadootje.
En schoonmama had een kadootje besteld. Ze was helemaal weg van haar lichtkrans, die ze vorig jaar had gekregen. Zij heeft vorig jaar het voorbeeld gekregen, wat ik had gemaakt.
En nu wilde ze er eentje aan haar hulp kado doen, voor Sinterklaas. En wie werd er toen lief aangekeken.... Drie keer raden.
Het koste me twee avonden werk, maar het viel ontzettend in de smaak.

En een Up-date over mijn jas. Het heeft even wat gebel, en gemail gekost. Maar hij hangt gelukkig weer aan de kapstok. Ze kwamen hem brengen met tante Pos. Gelukkig is het dus opgelost.

3 opmerkingen:

  1. Allemaal even leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal het bij jullie gezellig zijn geweest met van die mooie surprise.
    heel leuk en mooi.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm leuke surprise en dan die lichtkrans, geweldig
    Wat fijn ook dat je jas weer aan je eigen kapstok hangt.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.