Volgers

maandag 29 december 2014

Taartje

Goedemorgen mensen,
Hier schijnt een stralend zonnetje. Ik hoef de deur niet uit, want we hebben nog van alles over van de feestdagen en dat moet eerst op. Dus het is hier al een paar dagen, kliekjesdag.
Hier staat het levenstempo op een wat lager pitje. De mannen hebben vakantie hier, en moeders past zich zonder moeite aan hihihi. Gewoon even iets hoeven, heerlijk. Ze waren er hier ook wel aan toe, druk op school en werk. Dat ken je wel.
Dit taartje is eigenlijk gehaakt als grapje voor mijn vader. Mijn moeder heeft in de gang, een schaaltje staan met allerlei snoeperijtjes erop.
En drie keer raden, wie er vaak langs het schaaltje loopt en dan lekker snoept.... Mijn vader inderdaad.
Maar hij wil afvallen, omdat dat gewoon beter is voor zijn gezondheid.
Mooeders had dit taartje gezien in een boekje van Christel Krukkert, dus nu staat er in de gang, geen schaaltje met lekkers. Maar een lekker taartje..... Gemaakt van allerlei restjes die in nog had liggen.
En ziet het er niet smakelijk uit?
Dit wilde ik jullie ook laten zien,

dit zat in een van de pakjes onder de kerstboom.
En deze

in een ander pakje.
Er staan geweldige patronen in, dus ik zal me de komende tijd niet vervelen denk ik.


4 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker bezig! Je taartje is erg leuk, Cora. Gelukkig zal hij alleen in de smaak vallen en niet smaken.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit...:-), en zo te zien heb je weer genoeg te maken, succes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat taartje, ook die omslag doek is gaaf
    Maar mijn hartje ging sneller kloppen om dat egeltje.
    Wat leuk!!!!!!!!
    Veel haakplezier
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hardstikke leuk dit taartje! Lekker reatief!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.