Volgers

vrijdag 19 december 2014

Zwart-wit

Goedemorgen allemaal,
Regent het bij jullie ook zo erg. Hier komt het echt met bakken de lucht uit. Echt weer om lekker binnen te blijven zitten en lekker te rommelen. Zoonlief heeft vanmorgen kerstontbijt en kerstviering met continuerooster.
Dus ik heb lekker mijn handen vrij tot twee uur.
Alle kerstkaarten zijn de deur uit, dus nu kan ik me met andere dingen bezig houden.
Ik ben bezig een kussen te breiden, van de wol van mijn deken Er was nog zoveel wol over, zonde om weg te doen.
En ik kwam een ontzettend leuk kussen tegen bij de Boekenvoordeel, ik ben geabbonneerd op hun nieuwsbrief. En daar staan vaak hele leuke dingen in. Nu moet ik wel zeggen, ik kan redelijk breien, maar ik had nog nooit een kabelnaald gebruikt. Dus dat is weer een nieuwe uitdaging. Wordt vervolgd zal ik maar zeggen.
Deze omslagdoek, heb ik al een tijdje terug gehaakt. Maar nog niet eerder aan jullie laten zien. De zwartwitte wol komt bij de Zeeman vandaan. En de strepen komen van restbollen van andere projecten.
Het patroon is echt supersimpel, een halve granny square haken, totdat jij hem groot genoeg vind. Ik heb een heel bruikbare uitleg HIER gevonden.
Gewoon lekker weg haken, en om de zoveel toeren een effen streep erbij haken.
Het is echt een heerlijke doek geworden, ik draag hem vrij veel. En kwa kleur heel makkelijk, past haast overal bij.
En straks onder de kerstboom liggen er een paar hele leuke haak en breiboeken. Dus ik zal me de komende tijd niet vervelen.

4 opmerkingen:

  1. Je bent een brei-/haakwondertje, wow!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je omslagdoek is mooi geworden! En je deken vind ik ook geweldig. Fijn weekend alvast!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De omslagdoek is supermooi geworden Cora, helemaal super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er weer comfi uit, Cora! Mooi gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.