Volgers

woensdag 25 februari 2015

Ter bemoediging

Hallo allemaal,
Toen ik begon met kaarten maken, kwam ik dit soort teksten nog wel eens tegen op een kaart. Meestal in de vorm van een sticker of zo.
Nu zie ik dit soort stickers helemaal niet meer, of ik kijk gewoon verkeerd dat kan natuurlijk ook.
Tegenwoordig gebruik ik deze stempelteksten van het Stempelatelier
en het bevalt me prima.
Als achtergrondje heb ik een stukje behang gebruikt. En natuurlijk weer een theebloem uit de voorraad gehaald.
Adriana stanst de theebloemen tegenwoordig uit. Alleen de stans die zij gebruikt, die heb ik niet. Dus toen moest er een andere oplossing gezocht worden. En jawel hoor, ik heb een oplossing die voor mij werkt. Ik pons de hoekjes uit, met de billenpons of een andere pons. En ik moet zeggen, het effect is wel heel leuk om te zien. Dus we blijven lekker aan de vouw.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er ook weer geweldig uit Cora.
    Heerlijk he om zo bezig te zijn.
    Ik sta even op non aktief. Doet erg pijn in de schouder allemaal.
    Maar komt wel weer.
    Geduld.
    Weet nu de datum van me operatie en daarna moet het langzaam aan beter gaan.
    Fijne dag en ziet er echt leuk uit
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met dat behang er achter, Cora! Je bloem ziet er erg leuk uit.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Cora, met een prachtige tekst....en jammer dat je die teksten niet meer kan kopen...maar zo vind ik het een hele mooie oplossing...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook super!!
    Ik kwam via via bij jouw op je blogje.
    Heb lekker rondgeneusd en heb vele mooie dingen gezien.
    Graag wordt ik je volger.

    Lieve groet Giny.
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig gedaan met de bloem! Ik gebruik trouwens verschillende stansen... En tegenwoordig ook de vierkante. Vouwt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Cora. Hoe doe je dat met dat behangpapier? Weegt dat niet te zwaar op de kaart vraag ik me af? Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joke, ik gebruik niet van de hele grote stukken behang. Dus het gewicht valt echt mee. Tot nu toe, waren ze niet te zwaar.

      Groetjes Cora

      Verwijderen
    2. Bij Praxis en zo hngen vaak van die boekjes met voorbeeld behang. Die zijn nooit zo dik. gr leny w

      Verwijderen
  7. Hi Cora, Je kaart is hartstikke leuk. Ik gebruik die stickers nog wel, want ik koop niet zo veel meer van die andere dingen. Eerst het oude maar even opmaken.
    Je ziet idd niet veel stickers meer, maar in de hobbywinkel , waarin ook een naaimachinehandel zit, in Hellevoetssluis, hebben ze nog bakken vol met stickervellen.
    Over een maand ben ik daar weer in de buurt. Wil je iets hebben, meld het maar, breng ik ze mee en stuur ik ze je toe.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.