Volgers

vrijdag 6 februari 2015

Zomaar

Hallo allemaal,
Het heeft even geduurd sinds mijn laatste blogberichtje. Maar er is hier vanalles gebeurd.
Vorige week heeft de tuinman de hele week door de tuin gehuppeld. Met als resultaat een prachtige schutting rondom onze tuin. De goede man en zijn maatje regelmatig van koffie voorzien, en dan mijn gewone dingen in huis nog doen. Dan blijft er niet veel tijd over om te bloggen.
En sinds het nieuwe systeem qua werken op mijn werk, moet ik ook 'smorgens werken. Ik werkte altijd weekenden en avonden, zoals jullie weten. En bij de thuiszorg loopt het qua tijd meestal uit. Dus ja, ik moet nu echt de tijd gaan nemen om te bloggen.
We zijn nu een paar weken bezig met het nieuwe systeem, en ik moet zeggen; ik moet er erg aan wennen. Wat een stress 's morgens. Zorgen dat het thuis een beetje glad is, het kind op tijd naar school. En dan moeders op tijd op haar werk. Pfff, ik heb bewondering voor degenen die dit al jaren doen, ik vind het allemaal vermoeiend en stressvol. Wie weet praat ik over een paar weken anders, maar nu nog niet.
Ik wil jullie een kaartje laten zien, wat ik op de creaclub gemaakt heb.
Een pyramidsplaatje; geen idee welk merk. Wat achtergrondpapier, plaksteentjes en er is er weer eentje klaar voor de voorraad. De plaksteentjes heb ik gekleurd met permanente marker, dan heb je altijd steentjes in de kleur die bij kaart past. Deze tip kwam ik een keertje tegen op Pinterest, en het bevalt me super. Misschien een ideetje voor jullie.

10 opmerkingen:

  1. Geïnspireerd door je eigen tuinman...:-), leuk (tuin)kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is weer een toppertje Cora....heel mooi tuintafereeltje en inderdaad geinspireerd door de tuinman....
    Hopelijk gaat je nieuwe werkschema een beetje wennen...maar dat zal vast wel gaan lukken

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, hoor, Cora! Het is een romantisch plaatje en warm kaartje geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    Lijkt me ook lastig om je hele werkschema op de kop te gooien, je hebt toch een soort ritme..maar alles went..dus hoop voor jou ook.
    Leuke kaart heb je gemaakt, met een mooi plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is niet niks zeg. Veranderingen tegen jouw zin in. Helemaal niet raar dat je moet wennen want je wilt het al helemaal niet. Je MOET anders heb je pech. En dat risico wil je toch ook niet. Knap hoor! Respect voor je! Hopelijk wen je er gauw aan.

    Prachtig de kaart wederom! Ik begin er ook steeds meer schik in te krijgen en kijk soms bij jouw af voor ideeën :D :D
    Liefs en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt Cora,wat zal jij van de zomer lekker kunnen genieten van je mooie tuin.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Cora,
    Lastig, wennen aan een nieuw ritme. Hopelijk lukt het je om er wat rust in te laten komen. Prachtige kaart weer hoor, en wat een goed idee, met een permanent marker!
    Liefs, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cora,
    dus ook bij jullie op een andere manier werken. Bij ons ook en het is voor iedereen wennen. Dat merk ik om me heen ook.
    Even de tijd geven en dan hoop ik dat we allemaal weer met plezier werken. Sommige collega's vinden het moeilijk, maar ook voor de clienten is het wennen...
    Je kaart is super mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk went het met de tijd, ik werk ook in de zorg... Bedankt voor je mooie reactie op mijn kaarten, wat leuk dat ze jou inspireren. Kaarten maken met als thema 'sterkte' en 'condoleance' kunnen heel lastig zijn, maar ik zoek gewoon de eenvoud op en dan is een mooie kaart toch nog wel snel gemaakt. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor de tip van de plaksteentjes.
    Ik hoop dat je gauw aan je nieuwe werkritme zult wennen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.