Volgers

woensdag 11 maart 2015

Nog een keer washi


Hallo allemaal;

Allereerst een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers; Marijke en Hobbydroom. Leuk dat jullie de weg naar hier hebben gevonden. En ik ben ook bij jullie wezen kijken, en zo mogelijk ook bij jullie volger geworden.

Ik blijf het super spul vinden, washitape!
Er komt op het moment niet zo heel veel uit mijn handen. Maar dit soort kaarten vind ik altijd superleuk en makkelijk om te maken.
Er valt niet zo heel veel over te vertellen, de washitape komt overal en nergens vandaan.
En de theebloemen komen uit de grote voorraad.



Ik ben op het moment met meerdere breiprojectjes bezig. En een ervan is een tiensteken-deken. Echt heel leuk om te doen. En je maakt er je restjes wol lekker mee op. Ik had het idee gezien op het blog blij dat ik brei, en ik moet zeggen het is verslavend......
Er is een filmpje van op het net, van een gehaakte en een gebreide versie.
En ik zal ze jullie allebei laten zien.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.



9 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie serie gemaakt met het washitape.
    Ze zien er prachtig uit.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stond vandaag ook voor de washi-tapejes...ik weet nou nooit wat ik er mee moet maken, en als ik dit zie denk ik: zóóó leuk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk nogal regelmatig op Pinterest. En dat werkt heel inspirerend. En een beetje minder voor de knip, want er komen hierdoor steeds meer tapejes bij......

      Verwijderen
  3. Geweldig leuk, je kaarten weer! Ik heb net een berg tape weer binnen. Zal eens kijken hoe crea ik daarmee ben :D
    En wat LIEF dat je de winactie op je blog hebt gezet! Geweldig! Dank je wel!
    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat is een en al creativiteit! Heel erg gaaf die washi-tapekaartjes!
    En de breideken ziet er top uit. Het haken kende ik wel, maar het breien....Enig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes zijn dat met washitape Cora...lekkere vrolijke kleurtjes...
    en succes met je brei en haakwerkjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zien er leuk uit met de washitape.
    Ik heb het filmpje bekeken ziet er prachtig uit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa, washi tape! Wat kun je daar veel mee doen hè, Cora!
    Vooral de blauwe vind ik prachtig.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten Cora. Ja, blijft leuk die washi tape. Vooral de kaart met blauwe tape en theebloem vind ik mooi (net als Trees zie ik)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.