Volgers

donderdag 9 april 2015

Kerstkaart week 15

Hallo allemaal;
Ik heb even tijd om jullie een kerstkaart te laten zien. Ik heb hem al een poosje geleden gemaakt, maar door alle drukte van de laatste tijd, gun ik me nu pas de tijd om hem jullie te laten zien.
Op de achtergrond ben ik wel bezig met vanalles en nog wat, maar 's avonds gewoon te moe om nog achter de pc te duiken...
Ik heb een oude liefde uit de doos gehaald. Handembossing, dat we hebben een poosje geleden op mijn creaclub gedaan. En dat was zo leuk, dat ik maar thuis ben doorgegaan.
Een plaatje uit de oude doos, wat glitterlijm erop. En er is weer eentje af voor de voorraad. Wie wat bewaart he........

17 opmerkingen:

  1. Schitterend kerstkaartje Cora....zoals een kerstkaart eigenlijk hoort te zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel mooi! Mijn moeder deed dat ook: op deze manier kaarten maken. Je ontspant er zo lekker van, zei ze. (zegt ze)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kerstkaartje Cora - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi landschapje, mooie hoeken!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kerstkaartje Cora....en zeker die embossing is nog steeds geweldig om te doen...dat is echt handwerk....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wat bewaart!!!! Ja, dat kennen we, Cora! Je kaart is erg leuk. dat met de hand embossen is ook erg fijn om te doen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer erg leuk vrouwtje.
    Lekker ontspannend. Helaas lukt me dit nu niet. Maar heb even helemaal niet zo een zin in dit soort dingen.
    Nog te onrustig hier.
    Komt goed.
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Cora!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Cora,
    ik vind dat handembossing ook nog steeds prachtig, top gedaan!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zeg, handembossing. Wat mooi. Het kaartje ziet er top uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart met een mooi tafereeltje. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar heb je wel wat tijd in gestoken Cora, mooi hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.