Volgers

maandag 13 juli 2015

Kerstkaart week 29

Hallo allemaal;
Ik heb weer een paar kerstkaartjes om aan jullie te laten zien. Ik heb het bovenstaande kaartje al eens een keer eerder gemaakt. En het viel zo in de smaak, dat ik er nog een stel van gemaakt heb.
Vraag me niet waar de kerstboompjes vandaan komen, ik heb werkelijk geen idee. De tekststempel komt bij Inkerbell vandaan.
Het achtergrondje heb ik gemaakt met de TeGekkeKrijtjes.

En dit is een hele oude liefde die ik weer eens heb afgestoft. Borduren op cd's. Erg leuk om te doen. En er ligt nog een flinke voorraad dus, ik kan nog wel even vooruit.


8 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes, Cora! Vooral de eerste vind ik erg mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! Mooi geworden!
    Vooral die cd echt gaaf! Nooit gezien!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel verschillende kaarten. Leuk om weer eens een geborduurde cd te zien. Ook je kaart met gestempelde bomen is mooi. Mooie achtergrond heb je erbij gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer 2 schitterende kerstkaartjes Cora...wel totaal verschillende stijlen...maar erg leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitvoering met de Te Gekke Krijtjes Cora! En dat cd'tje, hoe heb je dat gedaan met dat borduren zeg. Mooi! Heb er alleen geen verstand van hoe je aan zoiets begint. Ziet er een heel werkje uit. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee gave kaartjes Cora. Dat gevoel bij die CD ken ik. Borduren was toch al een hobby van me.Maar ja, het is niet anders. Ik kan mijn ei ook redelijk kwijt in de kaarten.
    T Borduurwerk is ook erg mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer 2 mooie kaartjes en toch zo heel anders. Leuk dat je de CD weer eens gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.