Volgers

vrijdag 3 juli 2015

Opdracht

Goedemorgen allemaal,
Voor een poosje terug liep ik naar binnen bij mijn knutselwinkeltje, en daar had de dame een vraag.
Of ik een stel kaarten voor haar wilde maken, van "gekochte" kaarten bij haar uit de winkel.
De kaarten waren iets beschadigd, maar er was nog wel wat van te maken, dacht ik.
Dus weer eens in de oude doos gekeken, stickerrandjes opgezocht, ponsen en wat ik nog meer voor leuks kon vinden. En een hele serie kaarten gemaakt. Eigenlijk allemaal verschillend, maar met de "gekochte" kaart als plaatje. Wel heel leuk om te doen, ik moest echt mijn hersentjes laten kraken.

12 opmerkingen:

  1. Tis je goed gelukt, mooie kaartjes heb je weten te maken!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik doe het wel eens van gekregen kaarten. Maar dit is natuurlijk top, omdat je wet dat ze dan weer verkocht gaan worden.
    Mooie opdracht, mooie kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat leuk datje dat mocht doen,
    zijn mooie kaartjes geworden ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opdracht....en hij is super goed gelukt zo te zien....gaaf hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke opdracht was dat Cora...en je heb het ook schitterend afgeleverd...KNAP gedaan...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!
    Het is een mooie serie geworden joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt je werk wel gehad zo te zien Cora ;). Ze zijn mooi gelukt! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! En nog allemaal verschillend ook. Grappige uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie opdracht en erg leuk uitgewerkt, Cora!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te doen, ik heb deze week ook een serie kaarten van mijn moeder gepimpt, zo zijn het geen standaard kaartjes meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om zo'n opdracht te krijgen. Je hebt er een mooie serie kaarten van gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.