Volgers

maandag 24 augustus 2015

recyclen

Hallo allemaal;
Het begint nu echt weer een beetje te kriebelen. Heel langzaam aan begint de inspiratie weer te komen voor de kerstkaarten.
Deze serie kaarten heb ik voor een poosje terug al gemaakt.
Ik ben nogal bewaarderig, ik zie in een heleboel dingen, materiaal wat ik wel eens voor een kaart kan gebruiken. Vandaar dat het op mijn bureau vaak een rommeltje is.
Deze kaarten heb ik gemaakt van oude kerstkaarten.
De kerstballen op de achtergrond, zaten vorig jaar bij de reclame. Ik heb ze in de doos gedaan, met het idee, altijd makkelijk.
En je ziet het, wat stickertjes, een stukje lint en een plaatje uit de oude doos, en het resultaat is best aardig.

In de loop der jaren heb ik een flinke voorraad "oude kerstkaarten" opgebouwd, en daar heb ik lekker in zitten snuffelen. En daar kwam deze serie uit. Heel simpel, maar wel ontzettend leuk om te doen.
En het leverde me na de kerstdagen weer een hele voorraad kaarten op.
Dit soort kaarten gaat op de markten altijd als een trein, dus ik maak er altijd een heel voorraadje van.


Er staat nog een partijtje voor zoonlief in de planning, en de uitnodigingskaartjes moeten nog gefreubeld worden. En met nog een haakwerkje op de pen, zal ik me straks niet vervelen. Het begint hier nu echt donker te worden, en behoorlijk te waaien. Dus ik blijf lekker binnen met dat slechte weer.

9 opmerkingen:

  1. Goed bezig, vooral doorgaan...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is een hele productie zeg! Je hebt er echt zin in!
    Ben al benieuwd naar de uitnodigingskaartjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zijn deze gerecycelde kerstkaartjes Cora, je brengt me weer op een idee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, ik hou er ook nog steeds van om dingen her te gebruiken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee Cora, om kerstballen uit oude kerstkaarten te maken. Leuke serie! Succes met het feestje van je zoon.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hergebruiken is heel herkenbaar. Je kaarten zijn leuk geworden, Cora!
    Die ben je vast snel kwijt!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een mooie serie kerstkaarten van gemaakt.
    Toppie.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, meestal recycle ik ook wel een aantal oude kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik, want ik heb verschillende keren ideeën van jouw voor mijn recycelkaarten gebruikt.

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.