Volgers

vrijdag 4 september 2015

Mama kan alles

Goedemorgen allemaal,
Ik wil eerst mijn nieuwe volger welkom heten, Epie. Leuk dat er ook bij bent, en hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
En nu mijn titel; jullie hadden al in het vorige bericht gelezen dat onze IPad stuk gegaan was. We hadden hem weggebracht om te kijken of het nog gerepareerd kon worden. Maar helaas, dat ging dus niet meer. Nu heeft hij zijn geld wel opgeleverd,want we hebben hem 6 jaar heel intensief gebruikt.
Maar toen moest er dus een andere komen, met het advies van onze pc-man in mijn achterhoofd,ben ik op zoek gegaan. Met als resultaat, dat ik nu aan het werk ben op de nieuwe iPad.
Dat vond onze zoon nog niet zo heel belangrijk, maar alles moest nog wel geïnstalleerd worden, zodat we er ook mee werken konden. Meestal doet mijn man dat soort dingen, maar ik was te ongeduldig om te wachten tot hij thuiskwam. En dus is dit digibeetige meisje zelf aan de slag gegaan, en hoera het werkt ook nog allemaalYes! Ik ben gepast trots op mijzelf, en bij zoonlief kan ik helemaal niet meer stuk hihihi



Deze lippenbalsemmapjes kwam ik tegen bij Ada op haar blog. En daar heb ik mijn eigen draai aangegeven. De bloemen zijn bijna allemaal theebloemen uit de voorraad. En volgens mij komt het papier bij de Action vandaan. Er zijn wel wat probeersels in het grijze archief verdwenen. Maar ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met het resultaat. En wat vinden jullie ervan?
Over een paar weken heb ik weer een markt, en dit leek me wel leuk erbij.

10 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een onwijs leuke mapjes heb je gemaakt,
    heel gaaf idee ook ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Cora en je trekt je aardig uit de slag zo. Wel opletten hoor, straks mag je dat altijd doen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPERMAM!!

    Ik moet stiekem bekennen dat ik mij ook wel red met van alles maar soms gewoon leuk vind als het voor mij gedaan wordt en dan het gezicht te zien van "kijk es, schatje in orde voor jouw". :D :D

    Wat een leuk idee van de lippenbalsem! Leuk kleinigheidje ook.
    Super leuk geworden.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk zo met een labello erin. Voor een markt helemala leuk, want de gure maanden komen er aan (hopelijk duurt dat nog even).
    En dat digibeetige mag je wel weglaten nu! Knap van je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mapjes, Cora! Die verkopen vast goed.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je mij gelinkt hebt! Ik maak ze ook meestal voor een verkoping!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat leuk en die theebloem rechtsonder is wel heel mooi, volgens mij die caramel peer thee?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cora,

    Wat leuk die lippenbalsem kaartjes. Goed idee hoor.
    Ziet er weer reuze leuk uit allemaal. En dame je ziet maar, je bent handiger dan je dacht he.
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lippenbalsemmapjes. Ook erg leuk dat je er ook theebloemen op verwerkt hebt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.