Volgers

zaterdag 31 oktober 2015

bestelling

Hallo allemaal;
Mijn schoonmoeder had  een poosje geleden een bestelling geplaatst.


Drie felicitatie kaarten. Meestal besteld ze dit soort kaarten, als het een kroonjaar is. Anders wordt er een gekochte gestuurd.
En dan wordt er ook nog aangegeven, voor wie het is; en wat de smaken zijn. En dan mag ik mijn fantasie laten werken. Soms gaat het heel vlug, en soms moet ik er even op zitten broeien.
Deze keer ging het best aardig.
De onderste kaart; het jasje; vond ik heel leuk om te maken. Die was namelijk voor mijn eigen man, die 45 werd.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    ze zijn echt heel leuk, ik vind de embossing achtergrond erg mooi, ook de gevouwen bloem op de 2de maakt het net wat specialer en je mannenkaart is echt TOP!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 supermooie kaartjes heb je gemaakt Cora - superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zu=ijn weer 3 schitterende kaartje Cora, leuk is dat om zo af en toe opdrachtjes te maken voor je moeder....
    groetjes en een fijne zondag morgen...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.