Volgers

zondag 11 oktober 2015

Kerst met te gekke krijtjes

Goedemiddag allemaal,
Deze kaart heb ik op de creaclub gemaakt.
En bij het surfen op het net, kwam ik Petra tegen.
En daar heb ik ontzettend leuke ideeën gezien met de Te Gekke Krijtjes. Heel leuk om te zien, hoe ieder zijn eigen idee hierbij heeft.
Het idee voor deze kaart kreeg bij Petra. En ik moet zeggen, het effect is wel heel leuk.
Het borduurpatroontje komt volgens mij uit een dollsboekje. En daarna heb ik de randen van de kaart, iets aangezet met een Te Gek Krijtje.
Ik denk dat jullie dit wel vaker zullen gaan zien op een kaart. Voor mij geeft het net iets meer aan de kaart.
Wat vinden jullie ervan?



5 opmerkingen:

  1. Een schitterend kerstkaartje Cora...prachtig met die mooie zachte rand rondom...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Cora. Inderdaad geeft dat randje net iets meer aan de kaart.
    Ik ga ook bij haar kijken Altijd leuk om weer ideetjes op te doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Cora. Het borduurwerk is prachtig, de kleuren zo mooi bij het plaatje. Een heel mooie kaart zo. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Cora. Leuk plaatje en mooi geborduurd. Zo'n gekleurd randje geeft vaak net wat extra's aan een kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je op mijn blog bent gaan kijken en nieuwe ideeën op hebt gedaan. Dat is het leuke van bloggen hè, we kunnen zó veel van elkaar "leren" :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.