Volgers

dinsdag 27 oktober 2015

Kerstbal

Hallo allemaal,
Ik ben weer aan het recyclen geweest. Na aanleiding van een ideetje bij Gaby.
En volgens mij hebben we allemaal we een bak met restjes. Dus voorraad genoeg om nog een stel van dit soort kaarten te maken.
Ik ben dan wel zo'n tut, die vind dat de kleuren bij elkaar moeten passen. Dus het uitzoeken van de spullen kost nog best wel wat tijd. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Gaby, nog bedankt voor het leuke idee.



7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit idee gebruikt hebt.
    Het is niet geheel van mij zelf, ook ik zag het weer in een andere stijl bij...??? Maar de credits zijn voor haar...:-)
    Ik gaf er mijn eigen draai aan, en die zie ik wel bij je terug!
    Het blijft gewoon een leuk voorbeeld.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt inderdaad Gaby. Ik heb het ook ergens anders ook nog gezien. Met een uitleg erbij. Ik weet alleen niet meer waar. En nu kwam ik het bij jouw tegen.

      Verwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit Cora - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kerstkaartje Cora....leuke kerstbal gemaakt met de restjes
    een heel gaaf idee ook...wie weet neem ik dat idee ook nog een keertje over..dat is het leuke aan een blog, je doet heel veel inspiratie op zo nu en dan
    .groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de papiertjes geweldig bij elkaar gezocht,
    een hele mooie kerstbal kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart van restjes, daar heb ik wel wat aan want mijn restjesbakjes zijn overvol. ik bewaar mijn restjes op kleur, in bakjes van plakken kaas. Nog een leuk idee vind je op deze link: http://kaartenvanzolder.blogspot.nl/2012/12/kerstbalkaart.html
    Ook zuunig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee Cora. En Gaby uiteraard. Bewaar doosjes van bv appelvlinders. Eens per maand restjes op kleur sorteren en in verschillende doosjes bewaren. Werkt perfect. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.