Volgers

vrijdag 13 november 2015

AH tas en WIP

Hallo allemaal,
Jullie zullen hem vast wel ergens zijn tegengekomen. De omgehaakte AH tas.
Die had ik ook al een poos op mijn lijstje staan, maar ja de tijd hè.
En nu hadden we een nieuw project op mijn creaclub. Wat zou dat nu zijn,
Inderdaad de AH-tas!
Nu was het de bedoeling dat wij een kant zouden quilten en de andere kant haken.
Ik ben er nu vier weken mee bezig geweest, en gisteravond achter de naaimachine gedoken.
Met als resultaat, dat de quiltkant van de tas af is. Yes! Wel een beetje gesmokkeld, want het " doorpitten" moet eigenlijk met de hand. Maar daar heb ik de naaimachine voor gebruikt. Eerst goed op internet gekeken, en toen aan de slag. En ik ben wel tevreden over het resultaat, voor iemand die nog nooit gequilt heeft.... En wel leuk, nu kon ik eindelijk het quiltvoetje van mijn naaimachine gebruiken. Ik heb die machine al ruim 20 jaar, en dat nog nooit gebruikt....
Nu moet de andere kant nog, en daar wilde ik granny square's voor haken. Dus dat is nog wel een Work In Progress.
Ik wilde proberen om dat een beetje in de kleuren van het quilten te doen, dus dat wordt nog wel even puzzelen.
Ook een WIP is mijn deken, ik schreef er al eerder over hier.
Er is weer een flink stuk aangebreid. Moet je denken hoeveel restjes wol ik nog heb/had liggen.

4 opmerkingen:


  1. Ohh super geworden je tas, ik heb er al veel verschillende voorbij
    zien komen ☺ Wat wordt je deken ook mooi !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit Cora. Knap gemaakt, zeker voor een eerste quilt werkstuk.Mooie kleuren! Ik ben benieuwd hoe de andere, gehaakte kant gaat worden. Je deken wordt ook mooi.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke opgepimpte tas Cora....zo mooi gedaan dat quilten
    en ook je gehaakte deken is heel mooi en kleurrijk...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    wat heerlijk als je op verschillende vlakken zo creatief bent. Het ziet er allemaal top uit! Laat je de tas ok nog zien als hij helemaal af is?
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.