Volgers

donderdag 26 november 2015

Creaclub en klaar is .......

Hallo allemaal,
Ik wilde jullie deze keer wat kaarten laten zien, die we op mijn creaclub gemaakt hebben.


Het zijn wat oude plaatjes, maar met weinig middelen zijn er toch best aardige kaarten uit gekomen.

En jawel, de AH-tas is nu af. Ik ben deze week lekker aan het haken geweest. En gisteravond heb ik de granny's aan de tas genaaid.
Nog een aanvulling, na aanleiding van wat reactie's op de tas. De gequilte kant van de tas, uit dit bericht, is de andere kant van de tas.
Dus hij heeft twee kanten, een gehaakte en een gequilte!


En laat ik nu vanmiddag bij de Zeeman naar binnen lopen.
En tegen deze enige lapjes aan lopen. Hier wordt nog zo'n tas van gemaakt. Want moeders zat wel heel hebberig naar mijn tas te kijken...... En laat je ze nu over een paar weken jarig zijn.....

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartje heb je weer gemaakt Cora....en ook je gehaakte tas is super gaaf....

    en dan gaat er nog wel eentje komen met die leuke stofjes ...ik ben er zeker weer benieuwd naar..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze tas heeft twee kanten. Eentje met stof en een gehaakte kant.

      Verwijderen
  2. Mooie kaartjes en wat een leuke tas!!! Nu al benieuwd naar je laptjes-tas...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaby, mijn lapjes zitten aan de andere kant van de gehaakte tas.
      Hij heeft twee kanten, een gehaakte en een gequilte kant.

      Verwijderen
  3. Ik zal maar niet meer vragen hoe of het zit. Maar hij is leuk en je bent een lekker poosje van de straat nietwaar? hihii
    Je kaart is ook leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartjes en een vrolijke tas, Heb je soms maar weinig slaap nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Marfien, ik heb toch echt wel mijn acht uurtje per nacht nodig. Maar als je elke dag een klein stukje doet, gaat het best heel vlot.

      Verwijderen
  5. Mooi tasje met de boom en fiets en leuke kaarten.De gehaakte kant van je tas is prachtig geworden Cora. Ben benieuwd naar de tas die je met de nieuwe lapjes gaat maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes zijn het geworden Cora en je tas is helemaal super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.