Volgers

maandag 23 november 2015

Nog een keer washitape en prijs

Goedemorgen,
Ik ben de afgelopen week lekker bezig geweest. Mijn WIP gaat lekker.
De granny's zijn nu klaar, nu moeten ze aan elkaar gehaakt worden en aan de tas. Dus wordt vervolgd.

Ik ben dit weekend lekker aan het spelen met washitape geweest. En dat leverde onder andere deze kaarten op.


Er zijn er nog meer van pers komen rollen. Maar dat is iets voor een volgend blogbericht.

En heel leuk, ik kreeg vanmorgen het bericht, dat ik de Weekendcandy gewonnen heb bij het Hobbyjournaal. Echt heel leuk, want ik win normaal nooit wat.
Dus een super begin van de week dus.

8 opmerkingen:

  1. leuke kaarten Cora, bijzonder dat de kleuren van de theezakjes zo goed passen bij de tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten. Dat moet ik toch ook eens doen, maar zal dat wel weer vergeten. hihihi Heb vanaf de scrap and chat vorige woensdag helemaal niets meer gedaan. Ga nu eerst maar enveloppen bij de kerstkaarten die ik wil versturen zoeken. Dan zie ik wel verder.
    Dat jij nu eens een prijs wint, dat is toch heel gaaf. Wees er blij mee en we zien het wel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs! Altijd leuk...
    Je kaarten zijn mooie ne je granny's zijn vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig haakwerkje Cora en ook je kerstkaartjes zijn weer erg leuk gemaakt met die washitape....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd....zeker leuk om de week zo te beginnen.
    Je kaartjes zie er weer prachtig uit.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Cora, dat je de weekendcandy van Hobbyjournaal hebt gewonnen. Gefeliciteerd! Je granny's zien er mooi uit. Ben benieuwd naar de tas. Leuke kaarten heb je gemaakt. Vrolijke kleuren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.