Volgers

dinsdag 1 december 2015

Surprisetijd

Hallo allemaal,
Het heerlijk avondje komt er bijna aan, en dus is het bij ons weer Surprisetijd. Deze keer heb hulp gehad van Pinterest. Zoonlief moet eigenlijk de surprise maken, maar dat kost ook nu hij inmiddels tien is, best wel wat moeite.



En dan is mama niet te beroerd een helpend handje te bieden.
Degene die Dick heeft getrokken is helemaal gek van voetbal. Dus ik denk dat dit wel in de smaak zal vallen.


En deze kaarten heb ik een poosje geleden op de creaclub gemaakt. Erg leuk om een oude liefde weer terug te vinden.




4 opmerkingen:

  1. Leuk idee die voetbal, en o ja dit soort kaartjes heb ik ook nog gemaakt (ben even de naam van de techniek kwijt...), leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke surprise, Cora. Ik wilde dat ik vroeger zo'n mama had!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het fijne van sinterklaas is dat je surprises MAG maken. Je mist dat pas als je geen sinterklaas meer viert. De bal van bekertjes is gewoon geweldig geworden Cora. Je zoon zal er eer mee inleggen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie surprise heb je daar, echt een leuk idee.
    Je iriskaartjes: heel herkenbaar, pas nog eentje opgepimpt tot kerstkaart
    Leuk te doen met restjes papier

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.