Volgers

woensdag 10 februari 2016

Creaclub

Hallo allemaal,
Ik ben wel niet zo heel veel op het blog, maar achter de schermen ben ik bezig met van alles en nog wat.
Kerstkaarten, een sjaal breien, nog eentje haken enzovoort.....
Vorige week op de creaclub moest ik "verplicht" aan de wijn. Want er waren lege flessen nodig.

En dit is helemaal niet moeilijk. Dubbelzijdig plakband, en touw. En dan heb je bovenstaand resultaat.
Hij staat nu te pronken in het toilet. Ik vond het wel grappig. Wat vinden jullie ervan?

7 opmerkingen:

  1. Hi Cora. Ik weet niet of je een tuin of balkon heb, maar zo'n fles, kan je ook ophangen en er vogelvoer in doen. De fles kantelen, zodat er geen zaadjes uitvallen, maar er wel steeds een paar voor de ingang zitten. Moet je zien hoe inventief de vogeltjes zijn. gr leny w Ook weer een leuk idee zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke creatie, eenvoudig maar toch iets waar je graag naar kijkt. Rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geeft dat een leuk effect Cora.
    Prachtig hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee...als je een lager model neemt, kun je er ook nog geurstokjes inzetten...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kadootje Cora, lijkt me ook leuk met de kleine flesjes van koffiemelk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige fles Cora, heel mooi met dat touw omwonden...
    heel gaaf idee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.