Volgers

donderdag 18 februari 2016

Winterdingen

Mijn moeder komt uit een groot gezin. Met een heel stel broers en zusters(10).
Nu had ik al eens een omslagdoek voor een van de tantes gehaakt. Maar ja, ze worden nu allemaal een dagje ouder, en dus een beetje kouwelijk.
Dus nu voor een andere tante maar de breipennen gepakt. Fennawol van de Wibra. Geen idee welk patroon ik gebruikt heb.
En dit was het resultaat. En ook deze tante was er super blij mee.


En moeders heeft nog een stel zusjes, dus er zullen nog wel wat doeken volgen.......

En vanmiddag zijn we op de kinderclub leuk bezig geweest. Vogeltaartjes gemaakt.

Het recept komt Hier vandaan. Een recept zonder frituurvet. Geen gedoe, en de vogels schijnen er dol te zijn.


6 opmerkingen:

  1. Mooie omslagdoek en leuk patroon met die opengewerkte delen.
    Ik heb de link hoe je deze vetbollen kunt maken opgeslagen. Kan nog eens van pas komen. Bedankt voor de tip.
    Ik heb ook nog de beer van je vorige bericht bekeken. Erg leuk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jij kunt voorlopig wel even vooruit met breien en haken, want zo'n leuke doek willen ze natuurlijk allemaal! Bedankt voor je tip over de mezenbollen. Die ga ik uitproberen, geen gedoe met frituurvet...pfff !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie omslagdoek gemaakt Cora. Ik neem s avonds mijn fleecedeken maar. Koukleum he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora, wat een mooie omslagdoek is het geworden. En leuk die vogeltaartjes.

    Geniet van je weekend.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave sjaal heb je gemaakt. En die vogeltaartjes zijn vast zo op. Gezellig he, al die vogels in je tuin. Hier komen ze zeker op af. Leuk in die vormpjes. Ga je ze zo ophangen? Aan een koordje of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de vogeltaartjes aan een krans gebonden, die zoonlief gemaakt had. En inderdaad de vogels zijn er dol op. Een taartje is inmiddels al opgegeten......

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.