Volgers

vrijdag 12 augustus 2016

Beertje

Een van onze jeugdleden, had eens op een wedstrijd gezien dat ik aan het haken was. Of ik ook dingen op bestelling kon maken. Tuurlijk kan ik dat...... Hij wilde graag een beertje in de kleuren van RodaJC. Ik moest even puzzelen, maar het is uiteindelijk gelukt.
En de jongeman neemt nu het beertje mee naar elke wedstrijd, hij brengt geluk zegt hij. Het is ieder geval met liefde gemaakt.
Het patroontje is hetzelfde als het roze beertje.
En de wol die gebruikt is, komt uit de voorraad en bij de Zeeman vandaan.


2 opmerkingen:

  1. Heb je per ongeluk foto's verwijderd??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is er iets niet goed gegaan bij Blogger. Maar nu moet je het volgens mij wel kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.