Volgers

vrijdag 19 augustus 2016

Croccie

Het zoontje van mij vriendin was niet heel blij met mij. Ik haakte wel dingen voor zijn zus, maar niet voor hemπŸ™πŸ™πŸ™
Daar moet natuurlijk verandering in komen. Dus samen met de jongeman, in mijn haakboeken gedoken. Met als idee dat er wel iets stoers gehaakt moest worden.
Dat werd uiteindelijk de krokodil van Christel Krukkert.


In het patroon staat er een hoedje bijgemaakt, maar dat vond de jongeman niet stoer genoeg. Dus maar weggelaten. Ik heb wol van de Zeeman gebruikt. En een stel veiligheidsoogjes.
En ik begreep van mijn vriendin, dat hij niet gaat slapen als Crooci niet bij hem in bed ligt. Daar doe je het toch voor....

3 opmerkingen:

  1. Een mooi goedmakertje...:-), geweldig leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar zal hij dan wel heel blij mee zijn! Een ontzettend leuk kroko!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig dit haakwerkje Cora...een super leuk krokodil is het geworden....zal de kleine man zeker leuk vinden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.