Volgers

maandag 26 september 2016

Tunisch haken

Voor een poos terug heb ik een workshop Tunisch haken gevolgd. Heel erg leuk om te doen. En ja, dan moet het geleerde ook in praktijk gebracht worden.
Er was nog een restje wol over, en mijn sjaal was ik kwijt. Dus ja, het project om te haken werd een sjaal.



En om ook een beetje met de mode mee te gaan, werd het een colsjaal. En ik heb hem al gedragen, en hij bevalt prima.

En nog een klein projectje tussendoor. Een klein eendje, als sleutelhanger.

3 opmerkingen:

  1. Van die cursus zul je geen spijt hebben, ziet er prachtig (en warm) uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig sjaal heb je gehaakt Cora....heerlijk voor de winterse kou straks...ook het leuke eendje als sleutelhanger is super schattig!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.