Volgers

maandag 13 februari 2017

Creaclub

We zijn de afgelopen weken lekker bezig geweest op de kinderclub. Ik krijg wel eens de vraag, of we veel geld zijn aan materiaal. Dat is dus echt niet zo. We krijgen regelmatig materiaal, en het is voor ons de sport om leuke dingen te maken. En zo weinig mogelijk te besteden. Dat heeft ook een reden, want wat er aan het eind van het seizoen over blijft gaat naar ons goede doel. En dit jaar sparen we voor Villa Pardoes.



Een sneeuwpop van oude sokken

Muziekinstrumenten gemaakt van oude blikjes en trommeltjes. Gevuld met rijst, steentjes of knoopjes
Tolletjes maken van hobbyfoam en oude potloodjes.





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties gemaakt Cora...zal vast heel gezellig zijn op jullie creclub...en ook een uitdaging om met zo weinig kosten toch leuke creaties te maken....en jij bent daar echt in geslaagd hoor!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hoeft niet altijd met nieuwe dure hobbymaterialen! De voldoening is misschien wel des te groter als je kijkt naar wat jullie nu allemaal voor leuks gemaakt hebben, ziet er goed uit! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch creatief Cora. Ik weet weel waar ik later mijn creatieve spullen kan slijten. Succes bij al je goede werk. Grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk! Recyclen kunnen jullie goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.