Volgers

maandag 27 maart 2017

Vest

Het is een beetje aan de late kant, als je de voorspellingen mag geloven; maar mijn vest is klaar!
Het patroon wat ik gebruikt heb komt bij Lossen en vasten vandaan. En ik heb er wol van de Zeeman voor gebruikt. Ik had nog een restje glitterwol, en daar heb ik een stuk van de mouwen en het boord mee gemaakt. 
Ik had de wol nog liggen om er een trui voor zoon lief van te maken, maar ja als je bijna 12 bent wil je geen trui of vest meer, die je moeder gemaakt heeft.


De foto's wilde hij wel voor me maken.
Er staat al weer een ander project op de haaknaald. Er staan nog drie teckel's in bestelling....
Ik zit er 's avonds ieder geval lekker warm bij.





3 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je zoon dat niet meer wil, maar het vest voor jou is prachtig geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat lijkt me dat een heerlijk vest Cora! Mooi gemaakt! De kleur is ook super.
    En ik kan me heel goed voorstellen dat jongens van 12 geen zelfgebreide trui of vest meer willen, hoor! Heel normaal (wel jammer...)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vest is juist precies op tijd klaar, overdag zonder en tegen de avond lekker je vest aan. Het is erg mooi geworden Cora, leuk gedaan met de glitterwol

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.