Volgers

donderdag 20 april 2017

Teckels

Een poosje geleden had ik een Teckel en Hier nog eentje gehaakt. Die had ik meegenomen naar mijn creaclub om te laten zien. En jullie voelen de vraag al aankomen. Nu werd er gevraagd of ik ze op bestelling wilde maken. Het zijn er twee geworden.
De wol komt bij mijn hofleverancier; de Zeeman vandaan. En het patroon is van Stip en Haak.
En de volgende teckel staat al op de haakpen te wachten......




Dit teckelvriendje heeft ook al een ander baasje gevonden.

8 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan Cora. Mooi handwerk. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stelletje. Mooie zachte kleuren heb j gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige teckels heb je gehaakt! Mooi in de pastelkleurtjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefie, mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt?
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een gratis patroon van Stip en Haak.

      Verwijderen
  5. Hee vrouwtje,
    Wat een schatjes zijn dat.
    Echt leuk
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die zien er heel lief uit in die zachte kleurtjes! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.