Volgers

donderdag 28 maart 2013

Stoffen bloemen

Hallo allemaal;
Ik zat deze week eens op de boekenplank te kijken, en kwam daar allemaal boekjes van kaarten met stofjes tegen. 
En omdat er nog wel stofjes in de la liggen, begon het toch een beetje te kriebelen. Dus eens heerlijk in de boekjes zitten snuffelen.
En zie hier het resultaat.

Toen ik begon met de stofkaarten, waren ze echt heel simpel. Gewoon het plaatje op de kaart plakken, en nog wat glitter en klaar.
Maar in de boekjes stonden en staan hele andere dingen. En ondanks dat het een oude techniek is, is het wel leuk om weer eens uit te proberen.
Wordt vervolgd dus.....

                                                    

16 opmerkingen:

  1. Leuk Cora, wij zouden ons zelf meer moeten verplichten om die oude dingen te gebruiken.
    Het ziet er toch heel vrolijk uit.
    En in die boekjes staan soms hele mooie model kaartjes, allemaal gemaakt ZONDER dies etc.
    Ik kijk al uit naar de volgende serie.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt ook helemaal gelijk Sippie.
      Ik had vorig jaar ook al besloten, om alleen maar hobbyspullen te kopen die op gegaan waren. En meer niet. En ik moet zeggen, dat bevalt goed. Er ligt nog zoveel wat ik kan maken, dat ik wel 100 moet worden om het allemaal te verwerken. En zo kom je nog eens op hele verrassende resultaten.

      Verwijderen
  2. ziet er zeker heel leuk uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Wat leuk is dit..zo zie je maar weer, eens lekker rondkijken en uit proberen, dan krijg je weer verrassende leuke kaarten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,

    Wat is dit mooi geworden,vooral de blauwe rozen vind ik SUPER!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Cora! Wat leuk dat je dan dit weer ontdekt en ermee aan de slag bent gegaan met dit mooie resultaat! Helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit, heel apart, en wat leuk dat je
    een oude techniek 'uit de kast' hebt gehaald.
    Ben benieuwd naar het volgende ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn leuk geworden zeg! Het best slim om te gaan opgebruiken. Ik ben er ook mee begonnen, maar heb toch ook weer een berg nieuw aangeschaft.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer het binnen de perken te houden, maar ik moet bekennen dat ik ook weleens voor de verleiding zwicht.......
      Maar op het moment verkoop ik vrij veel kaarten, dus de voorraad kaarten moet weer aangevuld worden. Dus de voorraad spullen en materialen minderd heel langzaam......

      Verwijderen
  8. Prachtige kaarten en heel erg leuk met stof te werken.Ben gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are beautiful especially the first one.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en het is altijd leuk oude technieken te gebruiken.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om weer eens kaartjes met stof te zien. Ben benieuwd hoe de volgende kaartjes er uit zien. Best leuk om een oude techniek te gebruiken ook in combinatie met een nieuwe.... En soms wordt een oude techniek in eens weer in. Je ziet het bv.ook met haken en breien.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cora,
    altijd leuk als je weer iets vindt dat je op en andere maneir kunt gan gebruiken! EN je kaarten zijn erg leuk geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit heb ik nooit eerder gezien. Lijkt me wel leuk ja. Die met de blauwe bloem vind ik echt leuk. Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cora,
    Meis dat ziet er geweldig uit. En zo blijf jij lekker creatief he.
    Geniet maar lekker van die knutsel momenten
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.