Volgers

woensdag 24 april 2013

Bloemen

Goedemorgen allemaal;

Tussen de bedrijven door ben ik nog steeds lekker aan het bloementjes vouwen.
Ik zal jullie laten zien, wat ik afgelopen weekend tussen het verjaardag vieren door gemaakt heb.
Ik probeer er regelmatig wat te maken, zodat als ik wat nodig heb. Ik ze zo uit de doos kan pakken.
En ik blijf het zeggen, het is echt verslavend. Heel makkelijk om te vouwen, zelfs mijn zoon van 7 kan het. En hoe vaker ik het doe, hoe sneller het gaat.
Deze bloemen zullen jullie in de toekomst wel op een kaart zien verschijnen.

groetjes en tot de volgende keer.

11 opmerkingen:

  1. Echt leuk hoor Cora, dus ben al benieuwd naar je kaartjes.
    Knuffie
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn erg leuk en je kunt ze maar op voorraad hebben nietwaar?

    Fijne dag,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    je bloemen zien er prachtig uit, ben benieuwd naar je kaarten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende bloemen heb je gevouwen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige bloemen gevouwen Cora, het is een kleurenpracht zo.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel kleurenpalet aan bloemen! Dit ziet er heel gezellig en mooi uit Cora!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat ken ik. Erg verslavend. Er liggen er hier ook al wat in voorraad.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat gaaf, ik ben benieuwd hoor op je kaartjes.
    Zo haak ik tussendoor steeds bloemetjes, ook altijd
    handig om op voorraad te hebben ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige bloemen gemaakt en we zien ze wel op je creaties.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.