Volgers

zondag 7 april 2013

Condoleance

Hallo allemaal;

Ik wilde jullie weer 2 kaarten laten zien.
Op het moment verkoop ik vrij veel kaarten, dus ik blijf lekker bezig. Maar dus ook condoleancekaarten.
Ik had deze designables van Marianne Design al een hele poos liggen, en nog steeds niets mee gedaan.
En bij Sannie had ik in de basiscursus van de Te Gekke Krijtjes dit ideetje gezien. En dat moest dus uitgeprobeerd worden.
Eigenlijk heel simpel, je stanst het uit, neemt een tissue met wat terpentine. Neem wat kleur op van de te gekke krijtjes en gaat over het geemboste heen. Een kind kan de was doen.
Daarna wat stempels van JoyCrafts erop, een 3d bloem en het zijn 2 nette kaarten geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.





Het achtergrondje bij deze kaart is weer uit een behangboek gehaald.

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Cora.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten met hele mooie mallen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Twee mooie kaarten heb je gemaakt, leuk idee, om de mallen zó te bewerken, prachtige teksten..
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Cora! Hele stijlvolle kaarten voor condoleance, echt heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie ingetogen kaarten! Grtjs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zijn hele mooie kaartjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stijlvolle kaarten.
    Ook ik heb deze mallen wel liggen, leuk weer een idee erbij.
    Zo blijven we mekaar lekker bezig houden.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en stijlvolle kaarten zijn dit,
    ook die zijn wel eens nodig..

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cora,
    Nou meis, dat heb je prachtig gemaakt.
    Schitterend.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cora,

    Schitterend gedaan,mooie mal gebruikt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stijlvolle kaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er stond in de reactie een erge taalfout, dus ff opnieuw.
    Ik vind de kaarten erg mooi en vredig.
    Zo'n behangboek is wel erg handig!

    Groetjes, Trees.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.