Volgers

woensdag 3 april 2013

Een kaart volgens Wies

 Hallo allemaal;

Wies had vorige week een uitleg over een easelkaart die ze gemaakt had.
En die vond ik zo leuk, dat ik hem ook maar eens uitgeprobeerd heb.
In een andere post had ze een heel leuk vouwsel wat van een Hongaarse Origami Site kwam. Je vind dit model onder Modellek op de 2e pagina onder de naam Hópehely.
Ik heb die twee dingen gecombineerd, en dit is het geworden.

 Er zijn eerst een paar kaarten in de prullebak verdwenen.
En ineens zag ik het licht. En kwam dit eruit.
Het is voor mij een heel makkelijk model, wat je volgens mij met meerdere mallen je eigen draai aan kunt geven.
Dus jullie zullen dit model vast wel vaker tegenkomen.
Ik heb voor het vouwsel, theezakjes gebruikt. Englisch Blend.
Wies je snapt het; ontzettend bedankt voor de ideetjes.

En een close-up van het bloementje op de onderkaart.

groetjes en tot de volgende keer

12 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Wat een enorme leuke kaart. Ik heb een poosje terug ook een paar van die kaartjes gemaakt. En ja een paar, want ik kwam het tegen in het hobby boek waar ik lid van ben. Dacht bij mezelf, dat kan ik nooit!!!. Maar ze zijn echt leuk geworden toen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die leuk geworden! Het was voor mij ook een keertje weggooien voordat ik het licht zag. Die theezakjes moet ik ook maar eens op gaan zoeken. Wat is dat een mooi effect.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    ...en zo leren we steeds weer van elkaar, leuk toch ??
    Je kaartje ziet er mooi uit, prachtig vouwwerk en mooie bloem...knap werk.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,

    Je kaart is helemaal super geworden,prachtig vouwwerk en leuke details!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met heel erg mooi bouwwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart met die gevouwen bloem.
    ja...Wies kan er wat van. die maakt ook zo originele kaarten.
    succes verder met het vouwen.
    dit is prachtig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er wel heel leuk uit Cora! Ik zal zo ook eens een kijkje bij Wies nemen, leuk model en mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er heel leuk uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij zegt een makkelijke kaart, nou ik vind hem er moeilijk uitzien hoor.
    maar wel mooi .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is goed gelukt, deze easelkaart.
    Ik heb het stukje van Wies eerst een paar keer moeten lezen, maar nu snap ik hoe het moet, ook maar eens proberen.
    Heel mooi die origami bloem, leuke kleur theezakjes.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je compliment Cora. Je kaart is mooi geworden. Ik vind het "Hongaarse" vouwsel met theezakjes ook heel geslaagd. Zo krijg je weer een heel ander effect.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.