Volgers

donderdag 18 april 2013

Geel

Hallo allemaal;

Ik wil Corrie van harte welkom heten op mijn blog. Gezellig dat je erbij bent, en een hele fijne tijd hier. Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren en ideeën delen.

Adriana had op haar blog een uitleg over hoe zij haar theebloemen maakt.
Echt heel makkelijk, en het ziet er geweldig uit.
Dat moest natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden.
Zie hier het resultaat.

Je kunt jammer genoeg de kleur niet zo heel goed zien. Maar het is echt geel.
                                              Gebruikte materialen:
                                                    Cardstock
                                                     behangpapier als achtergrond
                                                     Stansjes van Joy en Marianne Design
                                                     Citroen thee van Pickwick

                                                 

11 opmerkingen:

  1. Whow meis, en dat noem jij gemakkelijk???
    geweldig mooi
    Knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,
    Wat een chique behangpapier is dat, je bloem is prachtig gevouwen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Wat een plaatje van een bloem en dat behang hè, Dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!! Een hele mooie kaart vind ik het geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trees, even langs de verfwinkel gaan en vragen om oude behangboeken. Ze zijn blij als ze er vanaf zijn. Mijn mannetje belde altijd als de collectie wisselde. En dan kon ik ze komen halen.

      Groetjes Cora

      Verwijderen
    2. Dat is een goede tip. Ga ik van de week ff doen. Bedankt!
      Groetjes, Trees

      Verwijderen
  4. Prachtig gemaakt Cora, en de bloem van theezakjes vind ik helemaal geweldig, dan heb je behangpapier gebruikt, maar het lijkt wel kant zo mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart,prachtige bloem en soms heb je dat de kleur niet goed overkomt maar de kaart is en blijft prachtig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Cora, je behangetje lijkt inderdaad wel een kanten achtergrond! Geweldig mooi gemaakt, prachtige bloem, een heel mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met theebloem. Dat behang lijkt inderdaad wel kant. Leuk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.