Volgers

donderdag 11 april 2013

lichtvaltechniek Te Gekke Krijtjes

Hallo allemaal;
Sannie heeft deze dagen kaarten op haar blog staan, met de lichtvaltechniek en de Te Gekke Krijtjes natuurlijk.
Dat moest natuurlijk uitgeprobeerd worden. Dus eerst maar eens goed op het blog van Sannie gekeken, en toen zelf een poging gewaagd.
En ik moet zeggen, voor de eerste keer vind ik het niet zo slecht gelukt.
Ik moet nog wel oefenen. En een beetje in de gaten krijgen, welke kleuren bij elkaar matchen.
Maar verder vond ik het nog niet zo heel slecht.

                                             Ik heb geprobeerd om de lichtbaan vanuit de kerstballen te laten lopen. Maar daar ben ik nog niet helemaal tevreden over.
                                              We blijven oefenen..

groetjes en tot de volgende keer

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten,heel erg mooi met deze kleuren en de lichtinstallatie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Cora, ik vind ze anders heel erg mooi hoor.
    Complimenten.
    Dikke knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Hele mooie kaartjes zijn dit en voor een eerste keer, prima gelukt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik vind ze super. Erg mooie kleuren combinaties.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Cora! En grappig om te lezen dat je even "blond" was...Overkomt je één keer en dan nooit weer, ik weet er alles van! Een ramp als je weken bezig geweest bent met fotoshows maken! En één middag opruimen zorgde ervoor dat ik alles kwijt was.....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well done Cora. This is really lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg goed gedaan en héél mooi geworden Cora!!!!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten Cora.Zeker voor een eerste keer is het je goed gelukt. Vooral bij de eerste, de blauwe.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.