Volgers

vrijdag 26 april 2013

Vakantie

Goedemorgen mensen;

Volgende week moeten jullie me een weekje missen.
Want dan ben ik op vakantie.
Heerlijk even een weekje niets doen en gewoon genieten.
Nu ja; niets doen. Mijn breiwerk gaat mee, een stel theezakjes om te vouwen. Wat boeken om te lezen.....
Dus me vervelen zal niet gebeuren. De I-pad gaat mee, dus ik kan lekker bij jullie kijken.
En ik zal misschien een berichtje plaatsen maar dan zonder foto, want dat heb ik nog steeds niet door hoe ik dat voor elkaar moet krijgen met de I-pad.
Mochten jullie me gaan missen, dan weten jullie wat er aan de hand is.

groetjes en tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,

    We zullen je idd missen,maar één weekje moet te doen zijn,toch???
    Fijne vakantie wens ik jullie nu alvast!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een hele fijne week en geniet er maar lekker van. En blogland wacht wel hoor. Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je nog een hele fijne week toe wensen, lekker genieten.
    Hopelijk hebben jullie mooi weer.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je welverdiende week vakantie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk lekker genieten van een fijne vakantie,
    en leuk dat je knutsels mee neemt om je niet te vervelen ☼

    Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een fijne vakantie wens ik je en lekker genieten want het weer wordt beter.
    liefs rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet er maar lekker van Cora, voor je het weet is het weer voorbij, het zonnetje heeft al lekker geschenen vandaag, dus jullie krijgen een lekker vakantie kleurtje.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet ervan Cora!!!Het weer werkt mee,da's helemaal top!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.