Volgers

woensdag 1 mei 2013

Lekker genieten

Hallo allemaal,
Hier Ff een berichtje vanuit het Drentse. Wij hebben het reuze naar ons zin hier.
Heerlijk genieten met de familie. Lekker gourmetten. Spelletjes doen. Of gewoon lekker lui een boek liggen lezen.
Dick heeft het zwembad ontdekt, en al een paar keer met een bezoek vereerd.
En afgezien van een doorgebrande stofzuiger zijn er geen gekke dingen gebeurd.
Het weer wordt steeds beter, we begonnen een beetje regenachtig. Maar we zitten inmiddels buiten op het terras. Heerlijk in het zonnetje.
Vanmorgen hebben Dick en ik dennenappels gezocht voor de kinderclub. En nu is hij papa aan het helpen de auto uit te zuigen. Met op de achtergrond kinderen voor kinderen aan. Het zonnetje schijnt, en ik zit gewoon te genieten van alles.
Gisteren met de troonswisseling, eigenlijk de hele dag voor de t.v. gezeten. Ik vond het wel een hele belevenis om mee te maken. En tijdens het kijken heerlijk zitten breien. 2 kronkelsjaals afgebreid. Daar hoef je niet zo heel erg bij op te letten.En natuurlijk theebloemen zitten vouwen. De voorraad vorderd gestaag.
Ik heb op internet een hobbywinkel ontdekt, dus wie weet gaan we die ook nog met een bezoekje vereren.

Groetjes en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, he dat vouwen! Gaat bij mij ook altijd een bakje mee! Het is alleen de kunst om later nog te weten van welke zakjes je ze hebt gemaakt...
    Genietze nog lekkre daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag helemaal lekker weer. Geniet maar van je vrije weekje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Cora, dat je zo aan het genieten bent. Maak er een super tijd van meis. En knuffel voor me grote kleine vriendje.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie het naar de zin hebben. Ben benieuwd naar alle theebloemen die je gevouwen hebt. Geniet er nog lekker van!
    Groetjes, wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.