Volgers

vrijdag 7 juni 2013

nieuwe look

goedemorgen allemaal;

Allereerst een heel hartelijk welkom aan Nellie. Leuk dat je erbij bent gekomen.
En ik hoop dat we veel elkaar kunnen leren en ideeen uit kunnen wisselen.

Zoals jullie misschien al wel gezien hebben, heeft mijn blog een nieuw jasje gekregen.
Dit heb ik niet zelf gedaan, maar een ontzettend lief hobbyvriendinnetje van me.
Wil, nogmaals ontzettend bedankt hiervoor. Het is echt geweldig.

En ik wilde jullie wat kaarten laten zien, die ik de laatste dagen gemaakt heb.
Ik had wat last van een winterdipje, maar die is helemaal weg.
En omdat ik over drie weken, weer op een markt sta. Moet ik wel zorgen dat er een voorraadje is natuurlijk.
Het is een beetje een mix aan materiaal. Een beetje uit een pakketje en wat van mijzelf.
Ik heb voor het eerst een pearlpen gebruikt. En ik moet zeggen, ben wel tevreden over het resultaat.
Ik had me voorgenomen, om voorlopig niets aan hobbymateriaal te kopen. En het oude eerst eens op te maken.
En tot nu toe lukt me dat aardig. Ik krijg best wel het een en ander, enveloppen en theezakjes enzo. Maar dat valt er nog niet onder vind ik. En blijkbaar heb ik nog zoveel voorraad liggen, ik heb tot nu toe nog niets hoeven aanvullen. Kun je na gaan.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Wat ziet je Blog er superleuk uit..wow..en leuk dat je dipje voorbij is je kaartjes zijn weer heel mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,
    Heel graag gedaan hoor vrouwtje, dat weet je. Geef maar een gil als je weer wat anders wil.
    En je kaartjes, het zijn weer pareltjes.
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk hoor, je nieuwe blog en prachtige kaarten weer voor de verkoop. Vooral dat broekie vind ik top.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are lovely Cora. Especially the first one.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outlook van je blog heb je gekregen en je kaarten zijn erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig ben je uit je dipje, en je hebt weer mooie
    kaartjes gemaakt, toppie ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaarten maak je en je blog vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nans
    Je hebt prachtige kaarten gemaakt, zonder er iets extra's voor te kopen, super van je, want deze hobby is zo verslavend, dat we maar kopen, kopen, kopen, jij hebt het héél goed gedaan zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cora, je gaat echt als een speer als ik dat zo zie! Je kaartjes zien er prachtig en lekker vrolijk uit. Net zoals je "blogjasje", prachtig hoor!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.