Volgers

zaterdag 1 juni 2013

Vintage?

Goedemorgen allemaal;

De man van een hobbymaatje van mij, is deze week 65 geworden.
En als verassing heeft ze gevraagd of wij haar man, allemaal een kaart wilden sturen.
Nu had ik al een poos van die Vintageplaatjes liggen, onder ander van Studio Light. Wel in huis hebben en nog nooit gebruikt hebben, kennen jullie dat.
Dus nu met deze verjaardag, toch maar een poging gewaagd om een vintagekaart te maken.
Ik heb er niet zo heel veel versieringen op gedaan, omdat ik dat voor een man toch een beetje strak wil houden.
Mochten jullie nog leuke ideeen hebben, laat het even weten. We kunnen van elkaar leren.
De sketch komt uit het HobbyJournaal. En het achtergrondpapier is uit een blokje van de Action, en gemat op donkerbruin behang.
En zoals jullie zien, weer een theebloem gebruikt. Dat begint een beetje een verslaving te worden.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    De theebloem is prachtig en tja, deze hele hobby is toch een verslaving.
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is marvellous Cora. I love the car topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is toch af zo? En erg mooi. Ik vind mannenkaarten best moeilijk bedenken.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het met Miriam eens heel de hobby is een verslaving ,je kaartje is prachtig en ik zou er ook niet veel meer op doen ook ik vind dat dat niet hoeft bij een man.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en erg mooi voor een man.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaart!!!Precies zoals een mannenkaart moet zijn....,eenvoudig en stoer!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een leuke kaart geworden. De kleur van de bloem past er echt goed bij.
    Leuk hoor meis.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel erg goed gelukt, het is een mooie
    kaart geworden ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.