Volgers

dinsdag 16 juli 2013

Lekker genieten

Hallo allemaal;
Een heel hartelijk welkom aan de nieuwe volgers. Leuk dat jullie erbij zijn gekomen.

Het is jullie misschien wel opgevallen, maar het is een beetje stil met het plaatsen van berichtjes hier.
We zijn druk geweest met de verjaardag van zoonlief. Die een supergave verjaardag heeft gehad. Heerlijk verwend natuurlijk. Maar ja, dat mag best als je 8 wordt.
We moeten toch een smoes verzinnen.....
En daarna hebben we met de naaste familie zaterdag onze trouwdag gevierd. Niet heel bijzonder, geen kroonjaar ofzo. Maar we zijn al 13 jaar gelukkig met elkaar. Dus lekker met elkaar pannekoeken wezen eten. Met mijn ouders en mijn schoonouders. We deden er eigenlijk nooit zo heel veel aan, maar de afgelopen tijd zijn mijn schoonvader en mijn moeder heel erg ziek geweest. Beide kanker gekregen en gelukkig mogen ze er nog zijn. En vandaar dat we er wel wat aan gedaan hebben. Het kan zomaar anders zijn hebben we ervaren. En ook dat was echt super gezellig.
En ja, met deze warme dagen, heb ik ook niet zo heel veel inspriratie. Nou ja wel inspriratie, maar niet echt de fut om het nog uit te gaan voeren.
Sinds Dick vakantie heeft, sta ik geloof ik in vakantiemodus. We staan laat op, voor ons doen dan. En dan lekker keutelen met zijn 2tjes. Manlief moet gewoon nog werken, zielig he. Nee hoor, over goed een week hebben we echt onze vakantie. En gaan we mijn drieen genieten.
Vandaag zijn we lekker met zijn 2en naar het zwembad geweest. Dick heeft heerlijk in het water gedobberd en gespeeld. En ik heb heerlijk op mijn handdoekje liggen lezen en geprobeerd een kleurtje te krijgen.
Heb niet het idee dat het gelukt is, maar ja. Dagen genoeg om nog een poging te wagen.
Morgen gaan we een dagje naar Amsterdam. En zo komen we de dagen toch wel door, dacht ik zo.

Ik wilde jullie toch een kaartje laten zien, die ik de laatste tijd gemaakt heb.
Het afdrukje is ingekleurd met Aquamarkers. En wat lijntjes gezet met een fineliner.
Het DP komt bij het Kruidvat vandaan, en natuurlijk wat restjes behang gebruikt.
En natuurlijk een theebloem, maar vraag me niet welk zakje ik ervoor gebruikt heb. Geen idee.
En de tekst heb ik gecalligrafeerd.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Cora, het is gewoon helemaal wat stiller in blogland, iedereen geniet van de vakantie en het mooie weer, groot gelijk hoor.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, mooie kleuren, de bloem vind ik super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really lovely Cora. I love the image . Very good colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Cora,
    ja die vakantiemodus, gek dat je daar ook best weer snel aan went. Heerlijk he, om gewoon de tijd voor jezelf te hebben.
    Je kaartje is erg mooi. Lekker kleurig en fleurig! En wat betreft de vintage: ik heb echt hetzelfde: mooi om te zien en als ik het zie, denk ik: kan ik ook, maar als ik er mee bezig ben....lastig, hoor.
    Geniet van het mooie weer en Amsterdam.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig plaatje. Leuke kaart geworden. Ja, hier is alles ook wat vertraagd.
    Het is bij mijn PC zo warm, dat ik het 5 minuten uithoud en net dit berichtje kan sturen. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon en je trouwdag.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog proficiat met jullie zoon acht alweer wat een leeftijd he ,geniet er maar van voor je het weet zijn ze groot . Je kaartje is heel leuk .Voor volgende week een fijne vakantie gewenst.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee vrouwtje

    Nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon en de trouwdag. Goed hoor dat het dit keer toch gevierd is met elkaar.

    En minder bloggen is toch normaal als je in vakantie stemming bent? Heerlijk en lekker van genieten.

    Je kaartje is prachtig

    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi de modus in de relaxstand laten staan Cora, de zomers zijn hier zo kort in Nederland en daar moet je uithalen wat je kunt!! Dus volop genieten! Je kaartje ziet er weer prachtig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met de feestelijke dagen! Ja het is belangrijk om daarvan te genieten met degenen die je lief zijn!!! Het is inderdaad niet vanzelfsprekend... En zo kun je het ook weer doorgeven aan de kids, toch?!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O oh, vergeet ik helemaal te zeggen hoe leuk ik het vind om weer een kaart met een theebloem van je te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cora,

    Heel leuk kaartje, zo mooi ingekleurd.
    Ja, en die thee bloemen mogen niet ontbreken, dat hoort op jouw kaarten.
    Geniet heerlijk van deze mooie zomertijd, het kan nu.
    Ik heb juist nu heel veel inspiratie en weet niet waar ik eerst of laatst mee zal beginnen.
    In huis is het lekker koel, en buiten een bakkie doen, heerlijk.

    Groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Cora,
    Lekker vrolijk kaartje. Dat inkleuren is best voor iedereen moeilijk. Je weet ik begin er niet meer aan. Hoofd is er goed voor, handen niet. Hoe zijn de chocolaadjes bij de juffen en meester ontvangen? Was ook leuk gedaan zeg.
    gr leny w

    Hoop dat het mooi weer blijft voor dagjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.