Volgers

donderdag 1 augustus 2013

Vakantie

Hallo allemaal,
We zijn hier nog steeds in vakantiemodus. We zijn heerlijk van onze vakantie aan het genieten in het mooie Limburg.Ik heb mijn hobbyspullen meegenomen, dus ik verveel me absoluut niet. De voorraad theebloemen groeit aardig....
En de voorspelde warmte trek ik me lekker terug in mijn holletje, en gaan de mannen lekker een dagje naar het strand. Dus ik heb vandaag de dag voor mezelf. En waarom ik niet meega naar het strand, ik kan absoluut niet tegen deze warmte. Wordt er altijd een beetje beroerd van, dan kan ik me beter rustig houden en hun lekker laten genieten. Hebben hun meer aan en ik ook.
Ik heb trouwens de winkel van Nellie Snellen ontdekt, dus er gaat meer mee naar huis dan toen we kwamen....
Ik wilde jullie een kaartje laten zien wat ik al eerder heb gemaakt.
Het is een beetje van mijzelf en een beetje uit een pakketje.
Als we weer terug zijn, laat ik jullie zien wat ik gemaakt heb deze vakantie.

11 opmerkingen:

  1. Haha, ja, je kunt het niet laten hè? Zelfs op vakantie lekker knutselen. Ik begrijp dat volkomen hoor. Als je niet tegen de warmte kunt MOET je wel kaarten maken. Of voorbereiden. :)
    Je kaart is erg mooi geworden vooral de bloemetjes zijn erg mooi.
    Ik ga gauw weer van mijn PC vandaan, anders smelt ik.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet nog maar lekker van je vakantie je kaartje is weer heel mooi en ben benieuwd naar je creatie.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige bloemenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Typisch Cora,
    Lekker knutselen waar je ook bent.
    Groot gelijk dat je binnen blijft, voor mij is die warmte ook niks hoor. Dus lekker binnen blijven.
    Geniet van je vakantie
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet maar lekker van je vakantie Cora en groot gelijk wat betreft het terugtrekken met deze warmte. Ook ik hou er niet van en moet het heel vaak bezuren met knallende hoofdpijn waar ik zonder medicatie niet weer vanaf kom...je ziet mij niet buiten vandaag! Je kaartje is prachtig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,

    Dat is toch heerlijk, lekker knutselen in de vakantie, niks mis mee.
    Mooi kaartje is dit en ben benieuwd wat je allemaal heb gemaakt.
    Leuk dat je de winkel van Nellie Snellen hebt gevonden.
    Sevenum ligt niet om de hoek hier, in Friesland hebben we niet zoveel knutselwinkeltjes, maar er is altijd nog internet.
    Dus we komen heus wel aan onze spulletjes.
    Heel veel plezier nog en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet maar lekker van je vakantie en mooi kaartje is dit.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Zo'n combinatie van een beetje van jezelf een beetje van een pakketje pakt erg goed uit!

    En wat naar dat je de Nellie Snellen winkel hebt gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beetje van jezelf, een beetje uit een pakketje en meer dan een beetje MOOIE kaart Cora.
    GENIET nog van de vakantie en dat er meer mee naar huis gaat dan je meenam kan GOED van pas komen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke en gezellige blog...creatief inspirerend..en van alles een beetjes..ik zag u op het blog van wil...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.