Volgers

zaterdag 24 augustus 2013

Zomerschoonmaak??

Hallo allemaal,
We hebben de eerste week er weer opzitten. En gek, je zit zo weer in het vertrouwde ritme.
School, werk, sporten enzovoort....
Alleen heb ik last van iets anders. Bestaat er zoiets als zomerschoonmaak? Geen idee, maar sinds zoonlief weer naar school toe is. En ik het rijk alleen heb, ben ik elke keer van alles aan het poetsen en opruimen..
Geen idee of ik,de enige ben die er last van heeft. Het heeft wel een voordeel, het ruimt lekker op. En je komt nog eens op leuke ideeën.

En dan nog een vraag, ik zou wel eens willen weten waar jullie als volgers, allemaal vandaan komen. Vanwaar die vraag denk je misschien. Ik zie bij de blogpost overzichten, dat er mensen zijn uit Amerika en Rusland, die mijn posten lezen. Geen idee, ik ken daar geen mensen, maar ben hierdoor wel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen.

En dan wilde ik jullie dit kaartje laten zien.


Het is al een wat ouder kaartje, van voor de vakantie. Geen idee wat voor materiaal ik hier gebruikt heb.
Maar vond het kaartje wel grappig om jullie te laten zien.

Groetjes en tot de volgende keer.

11 opmerkingen:

  1. Ha Cora,
    wat een lief kaartje heb je gemaakt. De roos is heel moi.
    En zomerschoonmaak? Geen idee of dat bestaat. Maar ik zou zeggen: grijp je kans, geeft altijd een heel voldaan opgeruimd gevoel. En ik kom gewoon uit Nederland, hoor. Op veel plekken gewoond en nu al 14 jaar in de stedendriehoek Apeldoorn Deventer Zutphen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,wat een leuk kaartje weer ,die zomer schoonmaak doe dat maar lekker dan heb je daarna weer lekker tijd voor te freubelen .
    Ook kom uit nederland en wel uit brabant en woont in Roosendaal al mijn hele leven.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cora,
    Een super mooi kaartje! Leuke kleuren.
    En schoonmaakwoede? Soms, maar vaker opruimwoede. Dan wil ik weer weken lang elke dag iets wegdoen. Tot het weer voor een poos voorbij is.
    Ik woon niet zover bij je vandaan. In 035
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,

    Nee, gelukkig heb ik geen last van de zomer schoonmaak, was al blij dat de voorjaarsschoonmaak een beetje "uit "is,hihihihihi.
    Ook ik kom gewoon uit Nederland hoor, uit de Liemers en wel Duiven, al vinden sommige dat dat niet tot de Liemers behoort. Het ligt zo'n 20 km van Arnhem.

    Groetjes enne ...poets niet té hard hé, beter om te freubelen!!!

    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,

    Ik heb van die schoonmaak vlagen, of eerder op ruim/organiseer vlagen. Nu heb ik dat met mijn cd's, ze nemen zo veel plek in de kast in dat ik nu alles in een dj-koffer over plaats.De hoedjes gooi ik weg of ik gebruik ze voor mijn kaartjes.
    Verder kom ik uit Rotterdam, maar heb ook veel activiteit in Rusland. Ik ga er een beetje vanuit dat dit geïnteresseerd en zijn voor wat anders dan kaartjes. :-) Zonder daarmee discriminerend te willen zijn, maar kijk maar eens naar de websites die daaraan hangen.
    Ik hoop dat de honger inmiddels gestild is.:-)
    Groetjes Sandra Lemmens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora, ik woon in Hellevoetsluis, je kaart is prachtig, en schoonmaken, dat doe ik de hele week, elke dag wat, blijft je huis altijd fris en op orde. Ouderwets hè?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal niet ouderwets hoor Corrie. Dat probeer ik ook altijd te doen. Maar soms komt er van alles tussendoor.....

      Verwijderen
  7. Hoi Cora,

    Je bent wel heel erg aan het opruimen zeker, ook je kaart is opgeruimd, ik zie niks......alleen een grijs rondje.
    Ik kom út Fryslân, heerlijke provincie, een heel klein dorpje tussen Bolsward en Franeker.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben volgens mij wel heel ijverig geweest zag ik. Maar hij staat er weer hoor.
      Helemaal schoongemaakt en afgestoft.....

      Verwijderen
  8. Gezellige kaart is dit weer, ik hou hier wel van.
    En ik zit in het mooie Middelburg, in Zeeland, dus vlak
    bij de zee....

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.