Volgers

donderdag 26 september 2013

Donderdag = kerstkaartdag

Goedemorgen allemaal,
Ik wil jullie eerst bedanken voor de leuke reactie's op mijn klederdrachtblog. Echt heel leuk om te lezen allemaal en Dick vond alle complimenten ook erg leuk.
Het is weer donderdag, dus weer tijd voor een kerstkaart bij Yvonne.
Deze heb ik ook in de zomervakantie gemaakt.
Het plaatje en borduurpatroon komen uit de oude doos. Maar vond ze wel leuk bij ekaar passen.
En de tekst heb ik zelf gecalligrafeerd.

Groetjes en tot de volgende keer

13 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Ze blijven mooi, geborduurde kerstkaarten, deze is ook schattig, mooi de tekst, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat calligraferen doe je echt mooi en de kaart is erg leuk. Fijn als je die oude patroontjes weer kunt gebruiken.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige kerstkaart Cora, hij kan ook nog meedoen bij het E.H.I borduurkaartenblog,het is in ieder geval een prachtige geborduurde kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cora, ik zie dat je al met een kaart meedoet bij het E.H.I, daar mag je maar met 1 kaart meedoen, jammer. Ik weet ook niet allles uit mijn hoofd
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kerstkaart Cora, mooi borduurwerk en je plaatje past er inderdaad heel mooi bij!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje! Mooi geborduurd! leuk dat je weer meedoet deze week!!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooie borduur kerstkaart Cora - supermooi die zelf gecalligrafeerde tekst.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Plaatje en borduurwerk passen inderdaad goed bij elkaar. Mooi gekalligrafeerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is een leuke kaart Cora... Een leuke idee heb ik hiermee opgedaan voor de dierenliefhebbers... Ga ik ook zeker iets mee doen voor de feestdagen. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een heel mooie kaart meis.
    Knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een leuke en vrolijke kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.