Volgers

woensdag 11 september 2013

Tasje

Goedemorgen allemaal;

Allereerst een heel hartelijk welkom aan Jose,Lia en Christine.
Gezellig dat jullie erbij zijn gekomen en ik hoop dat we onze creativiteit met elkaar kunnen delen.

Ik had laatst een verjaardag en diegene wilde graag geld hebben. Nu is dat helemaal geen probleem. Alleen ik vind zo'n witte enveloppe helemaal niets.
Dus de creatieve radertjes maar eens laten draaien.
En zie hier het resultaat.



Ik heb een tasje gemaakt, het ideetje hiervoor stond eens in een oude HJ.
Gemaakt van oud behangpapier. En een stempel gebruikt, geen idee van wie die is. En die ingekleurd met Aquamarkers.
Ik was er wel tevreden over en degene die het kreeg ook. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

11 opmerkingen:

  1. Allereerst dank je wel voor de lieve woorden die je achterliet op mijn blog Cora! Je gepimpte envelop ziet er heel erg leuk uit. Geeft toch net iets anders, mooi bedacht!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal toppie, wat is dat leuk geworden!! Ideetje om te bewaren.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cora, wat een schattig tasje, het is inderdaad leuker dan een witte enveloppe, waar behangpapier al niet goed voor is, je hebt het tasje héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke manier van geld te geven, ik vind het
    heel erg mooi geworden ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk tasje heb je gemaakt!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,

    Ik vind 'm super leuk en idd veel en veel leuker dan zo'n witte envelope, dat is niet meer van deze tijd, toch?

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem reuze leuk en leuk om te geven ook zoals je zegt beter dan een witte envelop.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie tasje met die bloem. erg leuk om op deze manier te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk zeg dit mooie tasje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg leuk. Ik vind dat het werken met die aquamarkers een leuk effect heeft gegeven aan de Hortensia.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.