Volgers

zaterdag 12 oktober 2013

Carouselkaart?

Goedenavond allemaal,
Is het bij jullie zulk herfstig weer? Hier regent het al de hele avond.
Niet zo heel leuk, maar wel lekker weer om te knutselen.
Ik wilde jullie bedanken voor de leuke reactie's die ik elke keer krijg op mijn posten. Heel gezllig om te lezen en ik geniet er echt van.
Deze keer wilde ik jullie een kaart laten zien, die we op de knutselclub hebben gemaakt.
Geen idee van welk merk het materiaal is. Dat kregen we op de club.
Maar ik vind het wel een heel leuk model kaart.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,

    Heerlijk knutselweer vanavond, maar ik doe nu een rondje blogland, ook leuk om hier en daar weer leuke ideeën op te doen.
    De kaart die je gemaakt hebt op de club, noemen ze een carrouselkaart of zo iets toch?
    Het is inderdaad een leuk model.
    En je stapel kerstkaarten groeit gestaag, ook deze is weer heel erg mooi, maakt niet uit of het oude plaatjes zijn, die moeten ook op.
    Friesland is niet zoo ver weg, je bent altijd welkom, de koffie staat altijd klaar.
    Fijn weekend, groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan, ik heb dat model ook al eens gemaakt een poosje terug, maar je kan er echt alle kanten mee op. Leuk hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzondere vorm van een kaart. Ik dacht dat ik zoiets eerde heb gezien en dan helemaal rond dat er in elk stuk wat te zien is. Mar deze is ook heel erg leuk! groetjes! Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent maar weer actief geweest op de knutselclub! Leuke carrousel kaart heb je gemaakt!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het altijd leuk om eens iets anders te zien! Heel tof gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,
    dat ziet er leuk uit zeg! En als ik je weeroverzichtje bekijk wordt het fantastisch knutselweer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.