Volgers

donderdag 17 oktober 2013

Uit de oude doos

Goedemiddag allemaal,
Ik begin weer lekker inspratie te krijgen voor de kerstkaarten. Er komen steeds meer ideeën naar boven drijven.
Nu alleen nog de tijd vinden om ze uit te voeren.
En om me aan mijn voornemen te houden, niets nieuws bij te kopen. Ben ik maar weer eens de kast ingedoken en vond daar deze kaarten.
Het zijn al hele oude kaarten, maar ik vind dat ze nog prima mee kunnen. Het is niet helemaal de stijl waar ik nu mee bezig ben. Maar er zijn toch mensen die een zelfgemaakte kaart niet op hun waarde schatten, en daar kan zoiets vind ik wel heen.
Ik heb wat glitterlijm her en der gebruikt, wat stass-steentjes, en zo groeid de voorraad lekker.
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Ik ga zo naar de kinderclub, we hebben nu een bliktelefoon als werkje. Ben benieuwd hoe dat gaat. Het is een beetje stormachtig, dat zullen de kindjes denk ik ook wel zijn..

10 opmerkingen:

  1. Ik zeg: Goed bezig Cora!! Wat leuk gedaan!
    Leuk dat je je ook al zo enthousiast hebt aangemeld voor volgend jaar! We gaan gewoon verder! Helemaal leuk!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets mis met je kerstkaartjes Cora - mooi gemaakt met het ornare. Je ziet het misschien niet zo vaak meer maar als je lang genoeg wacht komt het gewoon weer terug ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    Ik vind het erg knap dat je met wat je nog hebt zulke prachtige kaarten maakt!!!Ook deze zijn weer toppie!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, leuk om weer eens prikwerk te zien op kaarten. En net als Misseke zegt, wie weet is het over een poosje weer helemaal in.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt uit de oude doos, maar ook weer heel leuk om te zien! Ze zijn leuk Cora, en het was zeker nog een heel geprik al die gaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstkaarten zijn heel mooi, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zeg, lekker zo aan knutselen, dingen uit de oude doos en genietend bezig zijn.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten heb je gemaakt,en ze kunnen zeker nog mee hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.