Volgers

donderdag 21 november 2013

Donderdag is kerstkaartdag

Goedemorgen allemaal,


Het is weer donderdag en dat betekent hét is weer tijd voor Yvonne's 52 Weeks.

Het is deze keer een recycelprojectje. Van oude kaarten heb ik weer wat nieuws proberen te maken.
De Passepartoutkaarten had ik nog liggen en eigenlijk deed ik daar niets mee. Tot nu dan. Een duik in de oude kaartenbak genomen. Wat kerstbomen van Marianne en Nellie uitgestansd en een stempeltje gbruikt.
En weer een stel kaarten klaar voor de markt.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's.
Mijn muts en sjaal zijn inmiddels af. Dus ik ben klaar voor de winter. De foto's volgen nog. En ik ben begonnen aan een nieuw project. Een deken van alle restjes wol die ik inmiddels heb gekregen van al dat breien. Dus ik ben nu heerlijk granny's aan het haken.
Maar dat is iets voor de volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. Goed idee om je passepartout kaart zo op te maken, Cora. Ik heb er ook nog een stel liggen en ook eens graven.
    Ze zijn erg leuk geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo lekker opgeruimd Cora, het resultaat mag er zijn, je kaarten zijn prachtig, ik ben ook zeer benieuwd naar je muts en sjaal.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er superleuk uit!! Mooi gedaan met de oude kerstkaarten! Zo kunnen ze mooi weer met de post mee!
    Super leuk dat je (weer) meedoet deze week!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Cora,
    Dit ziet er zoals altijd weer geweldig uit.
    Fijn dat je er lekker warm bij kan lopen. Heerlijk hoor
    Geniet er maar van.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,
    Super zeg, wat mooi gemaakt, leuk om oude kerstkaarten te recyclen en de boompjes en tekst maken je kaartjes weer helemaal nieuw..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk hoe je dit gedaan hebt ☺
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Cora,
    dat ziet er leuk uit zeg! Goed bedacht!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn leuke kaarten geworden. Vooral de 2 middelste kaarten vind ik een mooi geheel van plaatje en kerstbomen. Ik heb ook nog je vorige bericht bekeken.
    En wat een originele das/tas heb je gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gedaan weer en het resultaat mag er zijn hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Cora, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe manier om idd ongebruikte materialen te verwerken. Mooi gedaan. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.