Volgers

donderdag 28 november 2013

Het is weer donderdag

En dat betekent; het is weer tijd voor Yvonne's weeks of Christmas.

Deze keer is het een challenge; en alles mag. Komt dat even goed uit.

Ik wilde deze kaart mee laten doen. Ook dit is weer een recycelprojectje. Een oude kaart gebruikt, uitgestansd met een Nellie Snellenstans. De rest door een dotsembossingfolder gehaald. Het afdrukje komt bij de Action vandaan, ingekleurd met aquamarkers. En natuurlijk een theester gebruikt.
Ik vond het wel een aardig kaartje.
Ik had jullie beloofd om een foto te laten zien van mijn grannydeken. Dat gaat helaas niet lukken. Onze computer is kapot en staat nu bij de winkel. Hopelijk kan hij nog gerepareerd worden. Gelukkig had ik nog een hele serie foto's van nieuwe kaarten en projecten in mijn Picassamap staan. Dus ik kan jullie nog wel dingen laten zien.
Dus de deken houden jullie nog tegoed. Ik zit inmiddels op zo'n 50 granny's die al aan elkaar gehaakt zijn. En dus al een klein dekentje vormen. Ik haak ze ze aan elkaar op de As you go-methode. Even googlen en je snapt wat ik bedoel. Dick is ieder geval er heel bij mee, want die maakt er al lekker gebruik van. Ik moet nog even, de voetjes zijn al wel lekker warm, nu de rest nog. Dus nog even doorhaken. Maar de kerstkaarten moeten ook af.... En nog een suprise maken voor Dick zijn school pffff Ik kom tijd te kort geloof ik.

15 opmerkingen:

  1. Gek dat iedereen dat heeft in deze tijd ,geen tijd maar zo te zien tijd genoeg voor een mooi kaartje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tijd tekort???? ((: hier net zo...te veel ideeën. en dingen die je zo graag wilt doen.
    gelukkig zijn de avonden nu wat langer......eerder kan je beginnen met haken en iets langer door.....volgens mij was dat ook altijd met het breien en sokken stoppen. ideale avonden komen er nu aan. ((:
    mooie kaart, erg leuk dat je gaat recyclen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij oud en nieuw MOOI weten te combineren Cora.....MOOI Kerstkaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat zijn we toch heerlijk druk met zijn allen, he? Maar wel heel leuk om te doen. Gaaf om weer zo'n mooie ster terug te zien. Ik ben er ook weer mee bezig. Mooi om een kerstkaart zo opnieuw te gebruiken!
    Ik hoop dat ze je computer kunnen genezen. Lastig.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is heel leuk Cora..mooi gedaan....Ik ben benieuw naar je haakwerk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha waar waren de potjes tijd ook al weer te koop ?
    Je kaartje is heel leuk geworden, en de ster van theezakjes maakt
    het wel af !
    Gezellige (knutsel) week nog ☺
    Groetjes en liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is mooi, maar vooral de kerstster!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaartje, erg leuk gedaan ook met de theester!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cora,

    Rustig blijven adem halen en dan gaat alles gewoon goed komen.
    Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt, leuk idee om oude kerstkaarten te hergebruiken.
    Ben benieuwd naar je granny deken, staat ook op mijn To Do lijst.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk toch, al die oude kerstkaarten hergebruiken? Hij is erg leuk geworden.
    Groetjes,
    Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan Cora! En wat een schattige sneeuwpop!
    Heel erg leuk dat je (weer) meedoet met mijn challenge!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.