Volgers

maandag 9 december 2013

Dag sinterklaasje, daag

Hallo allemaal,
Een beetje gekke titel, want hij is natuurlijk allang vertrokken. En zoals jullie in het vorige bericht konden lezen, hebben we een heerlijke avond gehad.
Dick moest op school een suprise maken en met een beetje hulp van mama, een platte doos, wat verf en een kwast kom je dan een heel eind.

Ze hebben nog om mij moeten lachen, want er moesten natuurlijk lijnen geverfd worden. En ik weet echt helemaal niets van voetbal. Maar met behulp van internet kom je dan best ver. Manlief vond dat er nog cornervlaggen bij moesten. Wist niet eens wat dat waren, dat hebben de mannen me even uitgelegd en zie hier dus het resultaat. Het is geweldig in de smaak gevallen bij zijn klasgenootje. Dus dan hebben we het toch niet verkeerd gedaan.
Ik zit nog lekker in de kerstkaartmodus en nu staat de turbo er een beetje op.
Woensdag is de kerstmarkt al, en ik wil nog wel een lekker voorraadje meenemen. De teller staat nu op 150 kerstkaarten. Eens kijken of we die nog wat kunnen laten oplopen.

Dit zijn eigenlijk hele makkelijke kaarten, maar wel ontzettend leuk om te maken.
De embossingmallen zijn van Nellie Snellen, en ik heb gewerkt met de Te Gekke Krijtjes. Ik heb geprobeerd om de kleuren van de theebloemen, terug te laten komen in de embossing. Ik vond dit er wel leuk uitzien. En ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leek surprise heeft Dick samen met jou gemaakt!!
    En je kaartjes zijn ook super. Dan maar en beetje massaproductie. Dat weten de ontvangers toch niet!
    Als je van surprises houdt moet je eens bij mij komen kijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was al bij je wezen kijken GerJanne. Echt een supersuprise. Wat zal hij daar een werk aan gehad hebben. Het ziet er echt geweldig uit.

      Verwijderen
  2. wat een leuke surprise en veel succes met de verkoop van je kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke surprise !
    Erg leuk en lekker makkelijk, die kaarten. Ze zien er mooi uit. Ik heb ook zo'n embossingfolder en een paar kaarten voor een stichting gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaarten en wat een leuke surprise heb je samen met je zoon gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer super gemaakt, zowel je voetbalveld als de
    kerstkaarten !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtkaarten! Mooi gedaan, die zul je zeker wel verkopen. Erg leuk met al die passende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.