Volgers

maandag 23 december 2013

En nog eentje

Hallo allemaal,
Tussen alle drukte door, heb ik nog een kaartje die ik aan jullie wil laten zien.



Dit kaartje heb ik gelijk gemaakt met die uit de vorige blogpost.
Ook dit is een kaartje ingekleurd met aquamarkers. Het papier komt uit een blokje van de Action. Een restje behangpapier (achter het afdrukje), glittersteentjes en er is er weer eentje klaar voor volgend jaar.
Het inkleuren gaat steeds beter, al moet ik wel blijven oefenen. Zeker als ik rondkijk op andere blogs. De lichtinval van de broek ben ik niet tevreden over. Maar oefening baart kunst zeggen ze.
Hopelijk verveel ik jullie nog niet met de kerstkaarten. Ik heb nog genoeg ideeën dus ik ga nog even door.

Ik moet nog wat boodschappen doen voor ons kerstdiner, maar dat valt gelukkig wel mee. We maken met zijn allen allemaal wat. Dus dit jaar geen gestress in de keuken. Heerlijk gewoon.
Ik geniet nu al van deze dagen, niet te hoeven rennen en vliegen, lekker kunnen blijven liggen 's morgens. En gewoon lekker met het gezin dingen doen. Het bevalt me uitstekend.
Nog even een update over mijn stuit. Het is nog wel gevoelig, en op een harde stoel zitten is geen succes. Maar ik kan ieder geval weer zitten in de stoel. Gelukkig.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,

    Lang geleden was ik hier...en wat ben jij goed bezig geweest.
    Echt een creatief torretje, hele leuke kaartjes heb je gemaakt voor de markt.
    Leuke embossingsmallen van Nellie en goed verkocht lees ik, dat is altijd leuk.
    Ook je ingekleurde afdrukjes zijn leuk, gewoon blijven oefenen, denk ik.
    Ik kleur niet met stiften, maar met inkt als ik dat doe.
    Leuk om zo met de klas kransen te maken van plastic zakjes, hadden ze bij Marije op school ook gedaan voor de kerstmarkt.
    Beterschap gewenst met je stuit, dat kan inderdaad behoorlijk pijnlijk zijn.
    Gezellig samen thuis de kerstdagen doorbrengen, doen wij ook, heerlijk.
    Fijne dagen toegewenst groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie stempel en dat kleuren gaat je goed af hoor,
    mooi ziet het er uit !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    Ik vind je inkleuren er heel goed uit zien. Ik doe het je echt niet na. Het blijft lastig om echt goed in te kleuren (althans, dat ervaar ik keer op keer, als er weer een stempelafdruk in het ronde archief verdwijnt.....).

    Fijne Kerst!

    De andere Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaarten.Ook voor jullie hele fijne kerstdagen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee meis, fijn je laatst even te spreken, en prachtig je kaartje. Gelukkig gaat zitten weer beter. Hoop dat je een leuke Kerst gehad hebt Veel liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.